Hee meiden ben zwanger van de tweede, nu bijna 10 weken en mijn buikje begint al duidelijk te worden! Bij jullie ook zo snel bij de tweede? Liefs
Bekijk bijlage 233680 jah ik zal je effe een foto bij doen van 7 weken zwangerschap moet je er wel bij vertellen dat ik gevoelige darmen heb en zal je nu ook een foto van vandaag bij plaatsen Bekijk bijlage 233682
Ja, ik had ook al een flink buikkie, vanaf 11 weken niet vanaf 10.. Vond het wel gek hoor, zeker als mensen vroegen; hey hoe ver ben je "al", dan voelde het best voor schut als ik 11 weken moest zeggen... Ach leuk toch verder dat je het gelijk al kunt zien?
kan heel goed hoor ik had met 10 weken ook een behoorlijke buik al mensen dachten zelfs al dat er een meerling in zat haha Bekijk bijlage 233696 deze foto is van 10 weken en 3 dagen
Ik ben nu 9 weken en sinds een paar dagen loop ik in een positiebroek. Mijn buik is vergelijkbaar met bovenstaande foto's. Ook mijn darmen zijn, buiten de zwangerschap, ook van de kaart dus was overtuigd dat het gewoon daardoor kwam, maar wanneer ik een dag of 2 wel goed naar het toilet ga, zie ik nog te weinig verschil om te zeggen dat het door mijn darmen zou komen.
Hier ook zwanger van de 2e. Ben nu 7 weken en 4 dagen. En heb ook een klein buikje. Was al niet heel dun. Maar het is wel erger geworden. Zijn jullie ook al aangekomen? Ik gelukkig nog niet echt. Bij de eerste 18 kg. Hoop nu rond de 12-15 uit te komen.... Ga mijn best doen haha..
Hahaha nou ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ik heb een buik die ik bij de eerste pas met 5 maanden had. Nou ja tis zo.
mijn buikje kan je ook vergelijken met bovenstaande buik-foto's!! Vond het ook gek zo snel al iets te zien mijn beste vriendin is 17 weken zwanger van haar 1e kindje en bij haar zie je een heel klein bultje...Bij mij al een dikke bult haha
Dat is al een mooi bolletje! Bij de tweede schijnt dat heel normaal te zijn. Alles is al een keer uitgezet en bij de tweede rekt je buik veel sneller op. Succes met de zwangerschap!
Ja hier ook. Al heel snel begon je het te zien bij mij. Pas ben ik nog vergeleken met een vriendin die 31 weken is. Ze vonden dat ik wel een flinke buik had voor 18 weken in vergelijking met haar hahaha. De VK waarschuwde me ook (vaak last van mijn rug) dat het allemaal sneller rekt dan bij een eerste en dat daardoor sneller het evenwichtspunt in mijn lichaam veranderd.
ben nu bijna 20 weken maar me buik is als die van 7 maanden bij de 1ste.. ben echter geen kilo aangekomen.. dont mind that at all
Ik heb nu ook al een behoorlijk buikje! Ik heb al positiekleding aan, want pas mijn gewone kleding niet meer. Mensen zien het idd ook en als ze vragen schaam ik me soms ook een beetje om te zeggen dat ik pas 10 weken ben haha. Ik zal vanmiddag even een foto toevoegen, kunnen jullie ook oordelen Wel leuk om te zien jullie buikjes!