Misschien heeft iemand hier hetzelfde in de zwangerschap mee gemaakt : Ik ben bijna 17 weken zwanger, en heb namelijk al 3 dagen giga pijn in mijn buik. Het is een constante pijn, afwisselend door steken en krampen. Zodra ik aandrang krijg om te plassen, dan verergerd de buikpijn, en ook tijdens het plassen doet mijn buik enorm zeer. Evenals het hoesten, niesten etc etc. Als ik ga zitten, dan zak ik zowat door de bank heen van de pijn. Daarnaast plas ik maar hele kleine beetjes. Lopen doet eveneens zeer. Mijn urine is door de huisarts op de kweek gezet, maar die was helemaal schoon. Volgende dag heeft de gyn de urine ook nog na gekeken, maar weer was die schoon. Er is een echo gemaakt, en met de beeb is alles goed. Waar zou deze ondraaglijke buikpijn vandaan kunnen komen ? Misschien darmen ?? liefs
Heb ik ook gehad en moest meer drinken, het waren mn darmen, die zaten verstopt. Had toen iets van 7 dagen geen ontlasting gehad. Daarna om de dag nu ik bijna 3 liter vocht per dag drink.
hier in het begin vooral zo erge pijn gehad, en ook snachts regelmatig van die steken... hier ook de darmen die dan verstopt zitten, en aangezien je baarmoeder ze ook nog eens aan de kant duwen..
Ik heb het ook gehad... Bij 18 wkn zwangerschap.. Blaas deed enorm pijn, urine was schoon. Wel had ik koorts dus toch een kuur gekregen met succes! Na 3 dgn was de pijn bijna over gelukkig! Ik hoop dat ze snel wat vinden...
Dit lijkt op wat ik had ! Ben met dezelfde klachten opgenomen als jou! Ik denk bij jou ook niersteentje of nierstuwing ! Ik zou even de vk bellen als ik jou was ! Sterkte meid
bij mij kwam het ook door mijn darmen. als dan mijn blaas vol zat, zat alles elkaar gewoon heel erg in de weg. nu doe ik van alles om mijn ontlasting beter te laten gaan en heb ik er geen last meer van. het was bij mij wel minder erg dan bij jou. ik hoop dat het snel minder wordt bij je!!!