wat een onderwerp om over te mopperen maar ja hier kan het tenminste! pas geen enkele broek meer!en alle positiebroeken die ik heb zakken van mijn kont af whaaaaaaa op mijn buik zitten ze perfect maar de rest pffffffffffffff
hier ook zo. heb mn oude broeken gewoon aan, met de knoop en rits los, en daar draag ik lange truitjes, buikbanden en jurkjes overheen. opgelost
Geniet maar van het hijsen, ik mopperde ook, nu mopper ik omdat ik nog maar één broek heb die lekker zit de rest is te strak....
Oh is dit de Mopper Topic.. Nou komt tie dan. Ik kan niks meer aan, ik was superdun en nu beetje volletjes. Wat ik wel mooier en fijn vind maar ik past niks, elke ochtend sta ik een uur voor die kast te hangen. Nieuwe kleding kopen zit er even niet in. Ik heb een leuke positietuinpak gekocht daar zwem ik in.. Buiten dat ben ik *MOE EN NOG EENS MOE WANNEER HOUD DAT OP! *Heb ik elke dag koppijn. *Ben ik ongeduldig en wil ik weten wat ik krijg en vind ik het allemaal erg langzaam gaan. Pff dat lucht op
Hahaha leuk dames.. dan doe ik ook mee... Ik ben al dagen ziekies snotteren de hele dag, sinds ik zwanger ben heb ik hoofdpijn elke dag wel eens steeds heel veel trek lui heb nergens zin in, moet nog veel doen in huis doe alleen maar de woonkamer enzo hahaha..... Centje zitten even tegen dus kan nog niet beginnen aan de kinderen kamer had me er zo op verheugd... Pas ook geen gewoone kleren meer heb maar 2 zwangerschap broeken als ik ze aan trek zitten ze goed heb ik ze een tijdje aan lubbert het uit ... Trek in zwangerschaps bh's aan komen me knoppen er alleen maar door heen .. Slaap snacht heel erg slecht steeds warm steeds plassen steeds pijn in de rug.. Ben verslaafd aan dit forum hahahaha... dat was het wel een beetje bedankt! Groetjes Brenda
tip kijk even bij h&m daar hebben ze kleine zwangerschapsbroeken! ik heb nu hetzelfde probleem ik pas ook niets meer maar bij mij is nu echt alles te klein haha 22 kilo is ook niet niets natuurlijk.
hihi mopperde ik alleen over m,n broeken en nu mag ik over alles mopperen!? komt ie trek? de hele dag door! hoofdpijn? best wel kort lontje? ja echt wel! en ga zo maar door desondanks ben ik wel heel blij met mijn zwangerschap hoor en ja de kinderkamer? wou dat het kon woon met mijn zoon van 10 in een twee slaapkamerflatje weinig babykamer dus en volgens de woningbouw kom ik niet in aanmerking voor een groete woning omdat te klein wonen geen geldige reden meer is! grrrrrrrrrrrrr dat word bedje in mijn al propvolle slaapkamer
haha en je hebt nog zo lang te gaan daar komt nog heel wat gemopper bij hoor! wat belachelijk van de woningbouw!
ah, kan het niet laten om ook even te mopperen hoor. Ook ik heb het probleem met zwangerschapsbroeken.. Terwijl ik al een behoorlijke buik heb blijven die stomme broeken me afzakken! Voel me soms net een bouwvakker met mn broek bijna op mn enkels! rotdingen
ja daar heb ik ook last van heb nu een broek aan als ik zit moet de knoop los en als ik loop zakt ie af
juist ja! dat heb ik dus ook... en dan die broek zo oncharmant op staan hijsen...... pfffff...... *mopper mopper*
Ik snap jullie helemaal dames! Ben op het ogenblik erg depri..... Het zit allemaal niet mee hierzo, kan niet genieten van de zwangerschap. En mijn vriend wil alles voorgekouwd en op een zilveren presenteer blaadje. Het hangt allemaal van mij af wanneer ik wat aandraag en daar mee verder ga. Hij draagt wel aan maar wacht op mij dat ik het oppak, zou zelf niets doen. Pfffff.... Ik ben moe, heb pijn door BI en moet steeds huilen... (rot hormonen!) O ja, en die positie broeken zakken idd altijd af! Groetjes, Mirelle.
hey mirelle sorrie dat ik het zeg maar die vriend van jou mag wel een beetje rekening houden met jou je draagt immers wel zijn kind! laat hem ook maar wat doen hoor. succes
ja ja ik sluit me daar helemaal bij aan mij vriend vind het geweldig dat hij vader word(hij is 8 jaar jonger dan ik) maar dat is ook alles en met die hormonen en die gtryurjhfbbroeken schiet het ook maar niet op
Hier ook één. vriend vind het super ( is 5 jaar jonger), kan zelfs mijn depri buien verdragen. Ik voel me #@$%%, positiebroeken zakken af, gewone broeken willen wel ( als het heupbroeken zijn, maar geen shirt dat dan weer erover heenkomt, dus dan zit ik met een blote buik .... Maar een buikband zit nog te los, die zakt ook naar beneden. en verder word ik snel moe en snel buiten adem. Oh ja en ik wordt dik, dat hoort dan wel zo, maar leuk is anders. Vriend vind het uiteraard prachtig en sexy. Heerlijk zo'n klaag topic