Hallo allemaal, Onze dochter is al flink ingedaald en dit doet ook pijn met lopen/zitten. Het is net of ik bovenop der ga zitten ! Was jullie kleine ook ingedaald?zoja met hoeveel weken?zijn ze eerder geboren of niet? Groetjes
Bij de vorige zwangerschap is dochters met 33 weken helemaal ingedaald en ben pas met 39,3 weken bevallen dus gewoon op tijd Hoever ben je zelf nu dan?
Ik ben 36 weken maar droom heel vaak dat ik voor het einde van deze maand beval. Ben het ook goed zat bekkeninstabiliteit,zwangerschapssuiker,bloedarmoede,buikpijnen en hoofdpijn.kan geen stap meer verzetten dus hoop dat me droom uitkomt!
Kleine beeb is sinds 4 weken al ingedaald, wanneer ik ga bevallen is nog de vraag! Ben 26 februari uitgerekend.
Mijn meisje daalde al heel vroeg in. Al voor de 30 weken was ze deels ingedaald. Ze is met 34 weken geboren. Dus wel wat vroeg!
rond de 30 weken ingedaald (bleek met 31 weken ingedaald te zijn bij de gyn) en ben met 38+1 weken bevallen.
Hier ook inderdaad al ingedaald en ben 13-2 uitgerekend denk niet dat ik dit ga redden denk eind deze maand ?!hoop ik ook stiekem hoor..