Baby beweegt al 24 uur !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tanja20, 28 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Vanaf gister nacht tot en met nu (en hoelang verder nog) is mn meisje al aan
    het draaien/ bewegen en trappen.. (24uur al acher elkaar)
    Geen momentje rust gehad. :(
    Is dat wel goed zo lang zonder slaap/rust ?

Iemand dit ook gehad/ervaring ?

2. YvonneM

YvonneM Lid

27 mei 2007
    55
    0
    0
    Uren achter elkaar heb ik wel gehad. Dan een kleine pauze en dan weer uren lang. Maar 24 uur achter elkaar lijkt mij idd ook wel lang.

Heeft je verloskundige een telefonisch spreekuur? Probeer dat anders even.

3. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik ken het ik ken het! Doet die van mij ook regelmatig. Laatst toevallig gevraagd aan mijn gyn, was alleen maar goed zei ze. Hoe meer de baby beweegt, hoe gelukkiger het is in de baarmoeder. Ook heb ik gevraagd of onze uk dan niet moet slapen. Ze vertelde me dat babies in deze weken nog niet echt een slaap-waakritme hebben. Dus volgens mijn gyn niets om je zorgen over te maken. Geniet ervan..

4. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    heb ook gehoord dat dat niets uit moet maken

5. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Hier nog zo eentje ;) gister ook de hele dag door druk aan het bewegen, vandaag ieds minder.
    Maar kan geen kwaad ;)

jessica

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gheheh...en ik was net zo trots op een paar minuutjes gestommel ;)
    Als ze je geen pijn doet zou ik zeggen..geniet ervan. Misschien kan je wat met haar "spelen". Heb gehoord dat je wel degelijk contact met je kleintje kan maken. Of probeer haar in slaap te wiegen..stofzuigen, dweilen weet ik veel. Okey, niet het leukste klusje maar het schijnt ook (hoezo zwanger van de eerste, ik lees niks ;)) zo te zijn dat hoe drukker jij bent hoe meer kans dat uk in slaap valt. Succes met je druktemakertje!

7. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    geniet ervan zou ik zeggen!

die van mij was ook zo hoor! vanaf week 20 was tie mega druk!

en opeens viel het stil, dan ga je je echt zorgen maken.. maar het kan geen kwaad! hij heeft het lekekr binnen bij je ;)

lekker mee spelen!

en probeer anders als je het echt te gek vind worden even te wandelen en dan echt ff extra wiegen met die buik!

succes

8. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Ik voelde mijn dochtertje ook vrijwel altijd bewegen en druk tekeer gaan. Ik raakte er gewoon aan gewend op het laatst, sliep er lekker doorheen. :)

9. Sijke

Sijke Bekend lid

Misschien was je baby bezig met draaien? Bedoel naar de uiteindelijke positie met hoofd naar beneden? Misschien nog wat vroeg gezien de termijn.
    Bij mij was dat draaien een hele nacht gerommel en gedoe.
    Hier verder ook een beweeglijke baby, maar wel met fases, dus soms rustig, dan weer een tijdje druk.

Ik heb het ook wel een keer gehad toen ik niet lekker was dat de baby heel druk werd, maar dat was meer denk ik omdat ik ziek was en niet kon slapen.

10. Missy1978

Missy1978 Actief lid

20 okt 2006
    130
    0
    0
    Purmerend
    Hoe meer de baby beweegt, hoe gelukkiger het is in de baarmoeder.

Hmmmm mijn kleintje is juist erg rustig maar dat betekend toch niet dat ze ongelukkig is in mijn baarmoeder? :(

11. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    welnee missy hahah maak je niet druk

ik voel die van mij ook steeds meer en meer sinds gister zie ik mijn buik zelfs op en neer gaan zo gaaf hahah alleen die van mij gaat soms op een zenuw liggen en dan crepeer ik van de pijn maar alla dat neem ik voor lief

12. Missy1978

Missy1978 Actief lid

20 okt 2006
    130
    0
    0
    Purmerend
    Kom net bij de verloskundige vandaan en heb het even gevraagd. Maar het is dus grote onzin dat een druk kindje zich gelukkiger voelt dan een minder druk kindje. Het is weer een fabeltje !

Deel Deze Pagina