Indalen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door liefenklein, 1 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Vanaf wanneer gaat een (eerste) kindje ongeveer indalen? Ik ben nu 33+4 weken zwanger en voel sinds een paar dagen steken onderin mijn buik rond de schaamstreek. Dit zijn vervelende steken af en toe pijnlijk en moet nu ook echt om de haverklap plassen. Zou dit indalen van de kleine kunnen zijn?

Wanneer daalde jouw kindje in? Ik weet dat dit bij iedereen anders is, maar ben gewoon benieuwd naar jullie verhalen.

2. Sheerio

Sheerio Actief lid

23 mei 2013
    125
    0
    0
    Europa
    Volgens mij zeggen ze vaak 30-32 weken, maar heb ook gelezen over 28 weken.
    Ik ben zelf bijna 33 weken en heb ook last van steken en vreselijk vaak plassen dus ik vermoed dat dat het is :)

3. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Ik heb ook geregeld steken enzo gehad. Dit vanaf 33 weken ongeveer. Dus dacht elke keer, ja nu zal ze wel aan het indalen zijn. Maar nee hoor!

Hier is ze pas ingedaald met de laatste ontsluitingweeën. Paar minuten later mocht ik persen. Dus hier pas tijdens de bevalling :).

4. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ohh zou dat het zijn? Ik heb sinds gisteren ook wat krampen en steken en loop wat moeilijk.. Net mn urine ingeleverd bij de dokter, daar krijg ik over een uur de uitslag van.. Maar ik had niet aan indalen gedacht! Ben benieuwd, als het geen blaasontsteking is, is het bij mij vast ook het indalen.

5. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Klinkt idd wel als indalen. Bij mij gebeurde het met 32 weken, maar geloof dat het tussen de 30 en 32 weken gebeurd, met uitloop tot 34 weken of (maar das over het algemeen niet bij de eerste) pas vlak voor of tijdens de bevalling.

Ik had heftige steken in het midden van m'n schaambeen, als of het doormidden werd gespleten :D, wat ongikrampen en later spierpijn in m'n liezen. Bij mij gebeurde het in de nacht en had echt last van indalingsweeën. Volgende dag toevallig afspraak bij de vk en kleintje lag vast in het bekken :)

6. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Hm, het zou dus best kunnen.. Was gister bij de verloskundige en ben het gewoon helemaal vergeten te vragen ;) Nu over twee weken weer dus dan maar even horen hoe of wat. Maak me er geen zorgen om, maar was gewoon benieuwd of dit al het indalen kon zijn.

7. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Onze kleine is nu ingedaald, vorige weken lag ze er wel al voor maar nog niet vast in de bekken maar nu dus wel. Ik herken die steken ook wel.

Deel Deze Pagina