Sinds vanmorgen heb ik kramp onderin mn buik. heb ook harde buiken, maar de kramp is vaker dan mn harde buiken. soort menstruatie kramp of als je buikgriep hebt.. Gewoon een rot gevoel maar niet heel pijnlijk. Beeb beweegt nog prima. Zal dat van het indalen zijn? Ben nu 31 weken en afgelopen woensdag lag hij nog boven mn bekken. Ml wilt gelijk al naar t zh gaan haha maar ik heb niet het idee dat ik ga bevallen ofzo (oudste is met 33.3 geboren en jongste met 31 geremd en met 33.5 geboren)
kan veel redenen hebben... Zou toch voor de zekerheid even bellen met de vk kijken wat haar visie erop is ivm met je vroege bevallingen... Beter een keertje extra controleren stelt mss ook gerust...
In jou situatie zou ik even bellen voor advies. Het kan indalen zijn, maar als ik jou was zou ik voorzichtig zijn.
Ik had gisteravond veel last van druk in m'n onderbuik. Vanmorgen toen ik opstond had ik er nog steeds last van en kreeg ik ook kramp. Ben even een half uurtje blijven liggen en daarna gaan douchen. De warme straal op mijn buik gezet heeft toen wel goed geholpen! Maar in jouw geval met jouw verleden zou ik inderdaad even bellen.
De menstruatie kramp is gelukkig weg alleen met lopen wel gelijk harde buik zolang ik geen bloed of vruchtwater verlies is het goed. als ik t niet vertrouw bel ik uiteraard
Rustig aan doen ik herken het van mijn zwschap van mijn zoon. Ook vaak last van mijn buik als ik te lang achter elkaar liep enz... Vooral in jouwn situatie nu echt rustig aan doen. Het is een reactie van je lichaam dus zeker serieus nemen...
Hier ben ik het 100% mee eens, je kan beter een keertje te vaak op controle gaan zeker aangezien je vorige kindjes vroeg zijn geboren.