wie heeft dit ook mee gemaakt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kimmetjuh1981, 30 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    pff ik kan niet echt genieten van mn zwangerschap
    ben bang dat dit een lang verhaal wordt maar ben benieuw of meer vrouwen dit hebben mee gemaakt
    ik zou nu ongeveer 9 weken zwanger moeten zijn, maar ik heb een hele onregelmatige cyclus gehad dus het kan wat verschillen
    nu begon ik ongeveer 2 weken geleden bruine afscheiding te verliezen
    ik was in paniek dus heb de dokter gebeld en ik moest een week wachten op een echo
    nu was mijn moeder toevallig bij de gyn en die heeft gevraagd of het vaker voor kwam en de gyn wilde me die dag nog zien
    hij heeft een inwendige echo gedaan en zag wel een vruchtzakje maar hoorde nog geen hartje en ik moest een week erna terug komen,hij zei dat het vruchtje ongeveer 4mm was
    het bloedverlies is ongeveer ander halve tot 2 dagen gestopt en toen weer begonnen
    toen ik een week erna weer terug kwam kreeg ik weer een inwendige echo, deze was duidelijker en ik heb zelfs het hartje horen kloppen,ik had nu een andere arts omdat mijn gyn geen plek had maar hij het wel belangrijk vond dat ik na een week terug kwam
    deze zag dus een hartje kloppen we hebben het gehoord hij zag een dooier en een vruchtzakje dus eigenlijk was wat we zagen goed
    maar het bloedverlies houd aan
    en wat ik ook raar vond die gyn die ik nu had schatte het vruchtje op 3,5mm dus het zou gekrompen zijn, iig niet gegroeid
    ik kan nu echt niet genieten van mn zwangerschap
    ik weet dat het wel vaker voor komt maar bij mij duurt het nu al 2 weken bijna (tussendoor ds even gestopt) maar ik durf nu dus bijna niet naar de wc
    met plassen plas ik nu ook stukjes en met mn grote behoefte komt er ook best veel mee het lijkt soms wel stroop (sorry sorry sorry)
    soms in mn verband zit er ook wat dit voel ik er dan uitkomen maar het is vooral met wc bezoeken (sorry voor de onsmakelijke detaills)
    ik moet nu donderdag over een week pas terug komen om te kijken of het goed groeid, maar ik word gek van de spanning
    heeft iemand dit ook gehad en kan me een beetje gerust stellen?
    de gyn zei dat mn zwangerschap met ongeveer 5-6 weken overeen kwam
    liefs kim

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Sorry maar dat stroperig vloeien heb ik gehad bij mijn miskramen.....dus als je het mij vraagt is het foute boel
    Maar er zijn wel verhalen van mensen die vloeien en waarbij de zw wel goed afloopt.
    Dus tja aan mij heb je weinig vrees ik

3. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ik weet niet wanneer je je laatste echo hebt gehad, maar anders zou ik de vk bellen of je toch niet al eerder een echo kunt krijgen. Succes en sterkte.

xxx joyce

4. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    afgelopen woensdag en die woensdag ervoor
    de woensdag ervoor klopte het hartje nog niet afgelopen woensdag wel
    ik bel de gyn idd morgen wel weer even
    want heb het vanmorgen gehad nu weer niks
    maar vind 2 weken wachten beetje lang
    niet dat ze er nu wt aan kunnen doen denk ik maar goed misschien kunnen ze toch kijken waar het vandaan komt
    denk dat ze dat volgene week donderdag gaan doen maar ja
    iig bedankt voor jullie reacties
    o ja het blijft wel bruin
    het is nog niet helder geweest

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik heb het al vanaf het begin van me zwangerschap het word nu iets minder als in het begin

maar bel gewoon je vk of je gyn as je het niet vertrouwd

6. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb het tot 11 weken zwangerschap gehad en mij n meisje is nu 1

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Tjonge, Kimmetjuh, da's ook heel erg... Ben je net zo blij, en dan dit nare gedoe.
    M'n zus heeft ook gevloeid en kreeg een gezonde dochter die inmiddels al 17 is.
    Maar er zijn helaas ook minder gelukkige mensen, en dan gaat het soms mis, ondanks je hoop.
    Besef wel dat een sterke gezonde vrucht heel wat kan hebben, ook vloeiingen. Maar als het tóch misgaat, dan is er waarschijnlijk echt iets ernstigs aan de hand, waardoor het beter is dat de natuur het kleine vruchtje meent te moeten weigeren, hoe sneu het ook klinkt...
    Heel veel sterkte ermee, meid, hou je haaks.

8. Niet meer actief

Ik had bloedverlies met 5 weken, en ging pas weer weg met 8 weken, en bij mij was het bruin/rood achtig.
    Maar bij de laatste echo, zag alles er prima uit, dus ik maak me geen zorgen :)

Hoop dat het bij jou goed komt, en goed blijft gaan.

Liefs, Xena

9. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    phoe jullie stellen me heel wat gerust
    ik weet dat het 2 kanten op kan gaan en ik weet ook dat bloedverlies niet iets ernstigs hoeft te betekenen, maar ik vind het zo raar dat het al 2 weken aan hou en het nu naar mijn idee iets erger is de laatste 2 dagen
    durfe mijn vraag eerst ook niet hier neer te zetten omdat ik bang was alleen maar nare antwoorden te krijgen, we wachten af en ik bel morgen de gyn wel even voor de zekerheid
    het was dan ook zo mooi om het hartje te horen afgelopen woensdag eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht
    maar wat deden jullie met werk?
    ik durf niet zo goed te gaan werken omdat hoe drukker ik me maak hoe erger het lijkt
    ik had vakantie maar ze hebben me op het werk ziek gemeld omdat we nu niet op vakantie konden vanwege de ziekenhuis bezoeken, en nu moet ik woensdag naar de arbo arts
    ik moet me rustig houden dat wel
    maar ben zo bang dat de arbo zegt ga toch maar werken
    liefs kim

10. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    o ja nog een vraagje zijn ze er bij jullie achter gekomen waar het vandaan kwam?
    alvast bedankt

11. Niet meer actief

Hoi Kimmetjuh1981,

bij mij was het gewoon van de innesteling.
    Niks ernstigs dus.
    Hoop dat het bij jou hetzelfde geval is, en dat er niks ergs aan de hand is.

Veel sterkte meiss

12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Bij mij zijn ze er nooit echt achter gekomen. Het zou kunnen zijn dat ik een van een twee-eiige tweeling ben verloren, omdat ik wel vlokkerig weefsel was verloren. Dat weefsel had ik uit paniek toch door de wc getrokken, dus nooit kunnen onderzoeken.
    Ook niet echt genieten dus, voor mij in het begin, maar zoals je aan mijn banner ziet, ben ik de trotse moeder van een zoontje. Ik heb nooit meer ingezeten over de reden en of ik er misschien 2 had; dat heeft geen zin meer voor mij. Ik kan nu genieten.

Houd er inderdaad goed rekening mee dat je 50-50 % kans hebt. Dat heb ik ook altijd gedaan. Ik had zelfs al emotioneel afscheid genomen van de zwangerschap. Dat hielp mij bij de spanning voor de echo. Tuurlijk moet je hoop houden, maar 50-50 is nu eenmaal shit! (sorry)

Ik duim voor je!

13. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    dank je wel voor je antwoord
    ik ben vandaag (alweer) voor controle geweest en het hartje klopt nog goed en het groeid ook goed
    de gyn die ik vandaag heb zegt ook het vruchtje trekt zich er niks van aan en dat het waarschijnlijk met mn baarmoedermond te maken heeft
    ik ben er nog steeds niet gerust op, maar aan de andre kant het is nu al meer dan twee weken zo en als het mis zou zijn zou het kindje volgens mij ook niet zo goed door groeien
    ik denk dat ik het maar een beetje uit mijn hoofd moet zetten wat ik nu wel heel dapper zeg , maar na elk bloederig en stolserig toillet bezoek schiet ik weer in de stress hoor
    we wachten gewoon af
    meer kan ik niet doen
    over een week weer terug naar het ziekenhuis
    liefs kim

Deel Deze Pagina