pff ik kan niet echt genieten van mn zwangerschap ben bang dat dit een lang verhaal wordt maar ben benieuw of meer vrouwen dit hebben mee gemaakt ik zou nu ongeveer 9 weken zwanger moeten zijn, maar ik heb een hele onregelmatige cyclus gehad dus het kan wat verschillen nu begon ik ongeveer 2 weken geleden bruine afscheiding te verliezen ik was in paniek dus heb de dokter gebeld en ik moest een week wachten op een echo nu was mijn moeder toevallig bij de gyn en die heeft gevraagd of het vaker voor kwam en de gyn wilde me die dag nog zien hij heeft een inwendige echo gedaan en zag wel een vruchtzakje maar hoorde nog geen hartje en ik moest een week erna terug komen,hij zei dat het vruchtje ongeveer 4mm was het bloedverlies is ongeveer ander halve tot 2 dagen gestopt en toen weer begonnen toen ik een week erna weer terug kwam kreeg ik weer een inwendige echo, deze was duidelijker en ik heb zelfs het hartje horen kloppen,ik had nu een andere arts omdat mijn gyn geen plek had maar hij het wel belangrijk vond dat ik na een week terug kwam deze zag dus een hartje kloppen we hebben het gehoord hij zag een dooier en een vruchtzakje dus eigenlijk was wat we zagen goed maar het bloedverlies houd aan en wat ik ook raar vond die gyn die ik nu had schatte het vruchtje op 3,5mm dus het zou gekrompen zijn, iig niet gegroeid ik kan nu echt niet genieten van mn zwangerschap ik weet dat het wel vaker voor komt maar bij mij duurt het nu al 2 weken bijna (tussendoor ds even gestopt) maar ik durf nu dus bijna niet naar de wc met plassen plas ik nu ook stukjes en met mn grote behoefte komt er ook best veel mee het lijkt soms wel stroop (sorry sorry sorry) soms in mn verband zit er ook wat dit voel ik er dan uitkomen maar het is vooral met wc bezoeken (sorry voor de onsmakelijke detaills) ik moet nu donderdag over een week pas terug komen om te kijken of het goed groeid, maar ik word gek van de spanning heeft iemand dit ook gehad en kan me een beetje gerust stellen? de gyn zei dat mn zwangerschap met ongeveer 5-6 weken overeen kwam liefs kim
Sorry maar dat stroperig vloeien heb ik gehad bij mijn miskramen.....dus als je het mij vraagt is het foute boel Maar er zijn wel verhalen van mensen die vloeien en waarbij de zw wel goed afloopt. Dus tja aan mij heb je weinig vrees ik
ik weet niet wanneer je je laatste echo hebt gehad, maar anders zou ik de vk bellen of je toch niet al eerder een echo kunt krijgen. Succes en sterkte. xxx joyce
afgelopen woensdag en die woensdag ervoor de woensdag ervoor klopte het hartje nog niet afgelopen woensdag wel ik bel de gyn idd morgen wel weer even want heb het vanmorgen gehad nu weer niks maar vind 2 weken wachten beetje lang niet dat ze er nu wt aan kunnen doen denk ik maar goed misschien kunnen ze toch kijken waar het vandaan komt denk dat ze dat volgene week donderdag gaan doen maar ja iig bedankt voor jullie reacties o ja het blijft wel bruin het is nog niet helder geweest
ik heb het al vanaf het begin van me zwangerschap het word nu iets minder als in het begin maar bel gewoon je vk of je gyn as je het niet vertrouwd
Tjonge, Kimmetjuh, da's ook heel erg... Ben je net zo blij, en dan dit nare gedoe. M'n zus heeft ook gevloeid en kreeg een gezonde dochter die inmiddels al 17 is. Maar er zijn helaas ook minder gelukkige mensen, en dan gaat het soms mis, ondanks je hoop. Besef wel dat een sterke gezonde vrucht heel wat kan hebben, ook vloeiingen. Maar als het tóch misgaat, dan is er waarschijnlijk echt iets ernstigs aan de hand, waardoor het beter is dat de natuur het kleine vruchtje meent te moeten weigeren, hoe sneu het ook klinkt... Heel veel sterkte ermee, meid, hou je haaks.
Ik had bloedverlies met 5 weken, en ging pas weer weg met 8 weken, en bij mij was het bruin/rood achtig. Maar bij de laatste echo, zag alles er prima uit, dus ik maak me geen zorgen Hoop dat het bij jou goed komt, en goed blijft gaan. Liefs, Xena
phoe jullie stellen me heel wat gerust ik weet dat het 2 kanten op kan gaan en ik weet ook dat bloedverlies niet iets ernstigs hoeft te betekenen, maar ik vind het zo raar dat het al 2 weken aan hou en het nu naar mijn idee iets erger is de laatste 2 dagen durfe mijn vraag eerst ook niet hier neer te zetten omdat ik bang was alleen maar nare antwoorden te krijgen, we wachten af en ik bel morgen de gyn wel even voor de zekerheid het was dan ook zo mooi om het hartje te horen afgelopen woensdag eerlijk gezegd had ik dat niet verwacht maar wat deden jullie met werk? ik durf niet zo goed te gaan werken omdat hoe drukker ik me maak hoe erger het lijkt ik had vakantie maar ze hebben me op het werk ziek gemeld omdat we nu niet op vakantie konden vanwege de ziekenhuis bezoeken, en nu moet ik woensdag naar de arbo arts ik moet me rustig houden dat wel maar ben zo bang dat de arbo zegt ga toch maar werken liefs kim
Hoi Kimmetjuh1981, bij mij was het gewoon van de innesteling. Niks ernstigs dus. Hoop dat het bij jou hetzelfde geval is, en dat er niks ergs aan de hand is. Veel sterkte meiss
Bij mij zijn ze er nooit echt achter gekomen. Het zou kunnen zijn dat ik een van een twee-eiige tweeling ben verloren, omdat ik wel vlokkerig weefsel was verloren. Dat weefsel had ik uit paniek toch door de wc getrokken, dus nooit kunnen onderzoeken. Ook niet echt genieten dus, voor mij in het begin, maar zoals je aan mijn banner ziet, ben ik de trotse moeder van een zoontje. Ik heb nooit meer ingezeten over de reden en of ik er misschien 2 had; dat heeft geen zin meer voor mij. Ik kan nu genieten. Houd er inderdaad goed rekening mee dat je 50-50 % kans hebt. Dat heb ik ook altijd gedaan. Ik had zelfs al emotioneel afscheid genomen van de zwangerschap. Dat hielp mij bij de spanning voor de echo. Tuurlijk moet je hoop houden, maar 50-50 is nu eenmaal shit! (sorry) Ik duim voor je!
dank je wel voor je antwoord ik ben vandaag (alweer) voor controle geweest en het hartje klopt nog goed en het groeid ook goed de gyn die ik vandaag heb zegt ook het vruchtje trekt zich er niks van aan en dat het waarschijnlijk met mn baarmoedermond te maken heeft ik ben er nog steeds niet gerust op, maar aan de andre kant het is nu al meer dan twee weken zo en als het mis zou zijn zou het kindje volgens mij ook niet zo goed door groeien ik denk dat ik het maar een beetje uit mijn hoofd moet zetten wat ik nu wel heel dapper zeg , maar na elk bloederig en stolserig toillet bezoek schiet ik weer in de stress hoor we wachten gewoon af meer kan ik niet doen over een week weer terug naar het ziekenhuis liefs kim