Eventjes wat geklaag! Sinds enkele dagen, kan ik met mezelf s avonds geen blijf. Ik voel me zo oncomfortabel, lastig, zo futloos, zo... Pfff zucht. Ik weet niet wat er aan de hand is. Tv kijken geeft ook geen afleiding, het gaat me gewoon niet. Stilletjes aan wordt ik het ook beu. Wat een klaagzang er zijn zwangeren die het veel erger hebben
Ooh herkenbaar hoor en jezelf lekker in de weg zitten. Klagen mag best die laatste weken zijn geen pretje. Ik denk regelmatig van nou laat maar komen hoor ik ben er klaar mee. Moet wel zeggen dat ik hier in huis genoeg te doen heb maar dat dat niet lukt omdat ik gewoonweg de fut er niet voor heb. Succes met de laatste loodjes !
Klagen mag best, ik doe het zelf ook, je weet gewoon niet meer hoe je lekker kan staan zitten of liggen. Ik ben op, heb allerlei kwaaltjes en ben er klaar mee. Ook al heb je nauwelijks lsst van kwaaltjes op een gegeven moment trekt je lichaam het gewoon niet meer. Klaag lekker van je af meid. Zo nu en dan lucht dat heerlijk op
Pfff zo herkenbaar! Ik heb ook allerlei kwaaltjes en veel last van ischias, waardoor ik bijna niets meer kan. Ik wil zo graag mijn kleine mannetje ontmoeten!
Bedankt voor jullie reactie! T begint idd zwaar te worden voor het lichaam. Ik ben heel graag zwanger geweest, maar nu wordt het me soms toch teveel. Overdag gaat het, maar eenmaal 19u dan krijg ik precies een weerslag. Nog effkes doorzetten! we zijn er bijna. Wel leuk dat ik niet de enige ben, die het soms zichzelf zo oncomfortabel kan maken
Ik voel mij ook wat onrustig 's avonds doodmoe en wat onzeker omdat de kleine in mijn buik maar blijft draaien in mijn buik.
ken het gevoel helaas heb ik het de hele dag slap moe futloos, ook veel onrustige buiken al snel hard en onrustig ben blij dat alles in huis klaar is en ik iemand heb die mij helpt bij het huishouden. zo dat is er weer ff uit voor iedereen succes