Hoi, Kun je als het raak is de pijn in je zij blijven houden? Bij mij zijn de steken wel minder geworden, maar eigenlijk niet meer weg gegaan. Daarbij heb ik ook last van een drukkend gevoel in mijn onderbuik, net onder mijn darmen. Het voelt een beetje alsof ik hele zware buispieroefeningen heb gedaan en het blijft trekken/drukken. Maar kan ik zo vroeg al iets voelen? Ik had afgelopen zaterdag mijn eisprong (zeker weten, heb hem duidelijk gevoeld).
Volgens mij zijn het geen zwangerschapssymptomen, ik zou als ik jou was ff afwachten, wat je NOD dag doet, en dan lekker gaan testen! Je lichaam kan je goed voor de gek houden hoor als je iets erg graag wilt! xxx Marijke
Heb je toevallig geen opkomende blaasontsteking? Ik had namelijk 2 weken geleden onwijs last van steken in mijn zij (links) voor een paar dagen... na een week volgde er helaas een blaasontsteking....
Ik heb ook wat last van af en toe steken. Volgens verloskundige komt dit doordat de baarmoeder aant groeien is. Maar bij mij is het mijn onderbuik. Dus weet ook niet wat het is als je zie steken in de zij hebt, gewoon afwachten meid
Ja, dat ga ik dan ook maar doen. Ik wacht rustig af, al is het nog zo moeilijk! Nog een paar daagjes...
Ik heb als het goed is mijn innesteling gehad de 11e. Sinds 2 dagen heb ik totaal geen eetlust meer, ik moet het werkelijk naar binnen proppen...alles staat me tegen. Ik ging gisteren met een vriendin uit eten en normaal als ik het lees denk ik: oh ja, dat neem ik, lekker! Maar nu dus echt helemaal niks, noppes, nada. Ik heb maar hetzelfde genomen als haar. Ik vind het dan niet vies ofzo, maar heb er gewoon weinig zin in. Dit is een beetje vreemd, omdat ik normaal gesproken alleen maar aan eten denk en vaak wat in mn mond stop (ik heb daar enige problemen mee, ben echt een emotie eter. Ben ook al een keer 20 kilo afgevallen omdat ik ineens zo dik was geworden!). Pff, ik begrijp niks meer van mezelf. Verder heb ik nergens last van, ja, constant last van mijn darmen (maar daar heb ik wel vaker last van), ik ben hartstikke vroeg klaarwakker (6:00 uur)! Terwijl ik het liefst als mijn wekker gaat nog zeker 1,5 uur doorslaap...en het vlindertjes in mijn buik gevoel, pijnlijke borsten (maar dat heb ik altijd 1 week voor mijn nod) en steken in mn zij (nog steeds, al sinds mijn eisprong)... Sorry hoor, moest even mn ei kwijt. Ik probeer er met niemand over te praten, omdat ik straks niet een al te grote teleurstelling wil verwerken...
Hoi Daphne, Ik heb precies het zelfde, ik ben al voor de wekker ( 7:00 ) af gaat klaarwakker.En dat terwijl ik ook altijd moeite heb om wakker te worden. Echt last van m'n darmen heb ik niet, meer dat ik moeilijk naar de wc ga. Last van mijn borsten heb ik af en toe, maar ik zie er niets raars aan als ik in de spiegel kijk. Nou meis, afwachten dus ... ik ben nu 3 dagen overtijd en ik heb 3 dagen voor mijn nod negatief getest, dus ik wacht nog even met testen nu... Liefs Nies
Ohhh, bij jou ook al zo spannend! Nou, hier ook hetzelfde probleem met naar de wc gaan hoor. Krijg ik zo'n gevoel van ohhh, ik moet poepen (ja, sorry...) en dan zit ik eenmaal, komt er niks en is het gevoel weer weg! Ik hou heel erg van pruimen en ik heb sowieso soms wel last van een slechte stoelgang, maar zoals ik de afgelopen twee weken heb geleefd (lees gezond eten, pruimen dus ook! En veel, HEEL VEEL water) zou dat nu eigenlijk heel goed moeten gaan... Wat is dat wachten tot moeilijk soms he?! Heb trouwens ook het gevoel dat er een soort prop in mn keel zit, ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, alsof je strot smaller is geworden? Ik begrijp er niks meer van! Heb al sinds vanmorgen 11:00 uur niks meer gegeten, ook geen trek, ga maar eens wat naar binnen proberen te werken....
Hoi Daphne, Je moet natuurlijk wel wat eten, al is het maar een cracker. En idd, wachten is ook heel erg moeilijk. Ik heb normaal wel een makkelijke stoelgang maar de laatste dagen moet ik echt kracht zetten om er iets uit te krijgen ( ja ook sorry voor de details ). Heb jij ook dat je sávonds heel moe bent? Ik ga om 11 uur naar bed en 5 minuten later lig ik al te slapen. Ik zit m'n ogen al open te houden op de bank! Nou maar es zien waar al die kwaaltjes heen leiden, hopelijk goed nieuws meis! Liefs Nies
Nou meiden ...hier nog 1....nu 3 dagen overtijd.....maar inderdaad ook dezelfde dingen als jullie !! Ik hoop dat het goede symptomen zijn hihihi groetjes diaantje
Welkom bij het clubje! hahaha. @Nies, ik heb inmiddels ook wel gegeten hoor en ik probeer ook meestal wel op geregelde tijden te eten, was nu alleen ook nog eens heel druk met mijn eindverslag voor school bezig.... Heb trouwens net geslapen! Dacht, ik doe even een slaapje van een half uurtje om 18:00, het is inmiddels 19:30!!! @Diaantje, ik zie dat je nog niet zo lang op dit forum ziet (aan de hoeveelheid berichten, correct me if i'm wrong), WELKOM! Wat voor symptomen heb je precies? Echt precies dezelfde als ons, of ook nog andere dingen? Meiden, jullie heel veel succes de komende dagen he, ik zal blijven hopen goed nieuws te verwachten de komende dagen hierzo!
thanks !! hihhi.....ja het klopt hoor, ik ben nieuw hier..... na mijn eisprong kreeg ik ook last van steken in mijn zij.....die na een paar dagen overgingen toen kreeg ik last van een drukkend gevoel in mijn onderbuik (een heel ander gevoel dan een ongi gevoel) met steken als ik me druk maakte....(gelukkig heb ik die nu al 2 dagen niet gevoelt) Verder misselijk.....en inderdaad ook een prop in mijn keel alsof ik vol zit maar in tegen stelling tot jou...eet ik me werkelijk helemaal klem....normaal eet ik heel weinig.... ....mijn borsten zijn opgezet en een beetje gevoelig...tja verder heel erg moe en snachts of 's-ochtends voor de wekker al klaar wakker....... Ik las dat je alweer wat kan eten....ben blij dat te horen en inderdaad al zijn het maar kleine beetjes verdeeld over de dag....kan krijg je toch alles binnen !! Ik hoop ook voor ons 3en goed nieuws ! groetjes diaan
Klinkt ook positief allemaal! Ik sta al 3 dagen op met een onwijze druk op mijn darmen, althans, druk (pfff, soms moeilijk om dingen uit te leggen ), ik heb een onwijs opgeblazen gevoel. Daarom heb ik ook moeite met eten 's ochtends. Maar ik prop toch maar wat naar binnen...met veel tegenzin. Vandaag lunchen bij mn pa en avondeten met mn moeder. Wordt nog wat.... Heb jij dat ook dat je eigenlijk niet wil toegeven aan al die symptomen en je jezelf maar blijft zeggen, ik ben niet zwanger ik ben niet zwanger! Ik durf er niet aan te denken, omdat ik zo bang ben voor een ongelovelijk diepe put waar ik in zal vallen als ik inderdaad niet zwanger ben en ik het wel de hele tijd dacht...
Tuurlijk meid....ik ken dat gevoel ook !! ik heb wel tegen mijn vriend gezegt dat ik nog niet ongi ben maar verder heb ik het niet over kwaaltjes....ik ben zo bang dat als ik naar de wc ga dat ik toch ongi ben...ik durf ook niet te testen maar ga het wel maandag doen of tenminste maandag kopen en dinsdagochtend testen Ik probeer het "misschien zwanger gevoel"ook uit mijn hoofd te zetten maar ben er toch verschrikkelijk veel mee bezig En kan jij het een beetje uit je hoofd zetten ?? Trouwens dat van je darmen ken ik wel hoor...die druk...zwaar opgeblazen gevoel....dusss wat dat nou weer is ?? (ik hoop dat het er bij hoort hihih ) Ik hoop dat je toch lekker kan eten vandaag bij je vader en moeder !!
Hoi Meiden Ik ben ook volop aan het wachten hoor want wij zijn met dat ik ongesteld ben geweest gewoon door gegaan en sinds dinsdag krijg ik ook met moeite een beschuit erin. Ik had in de meivakantie zure zult en sandwichspread wat graag op mijn brood doe en woensdag ineens had ik het klaargemaakt en moest het niet meer en smaakte ook niet die sandwichspread en zure zult vind ik ineens ook minder lekker. en vrijdag ineens maagzuur erbij en de hele dag kotsmisselijk en vandaag heb ik al wat duizelingen gehad en denk ook zou het raak zijn ? Maar aan de andere kant denk ik kom op het kan niet want ik heb geen eisprong gehad en die heb ik vandaag dus ik zit ook in dubio en wachtten en word er ook gek van. ik mag testen rond de 30 mei dus heb ik 16 lange dagen te gaan. Indey
hai indey !! Welkom !! hihihih spannende dagen worden dat zeg !! tja ik heb al zoveel verhalen gehoort.....een vriendin van mij is ook net na haar ongi zwanger geraakt....dus je weet het niet Maar die misselijkheid kan natuurlijk ook van je eisprong afkomen...ik weet niet of je dat al eerder heb gehad ?? liefs diaantje
Spannend meiden, ik ga heel hard voor jullie duimen hoor, ik ga morgen ook even een test halen. Ik wil uit die onzekerheid! Liefs Nies
Hoi Diaantje Bedankt voor je reactie dat doet me goed want ik krijg ook op andere forums zoals dat kan niet hoe kan dit en dat maakte me toch goed onzeker. Maar vanaf afgelopen dinsdag begonnen met misselijkheid en duurde tot half 5 smiddags woensdag luste ik geen sandspread op mijn brood en die week ervoor had ik het voor het eerst gekocht en vond ik het nog lekker dat zijn al punten waar ik denk van he klopt het allemaal niet Afgelopen vrijdag last van maagzuur en zondag duizelingen en zondagavond continu spugen afgelopen week ook maar niet alle dagen. Vanmorgen kinderen naar school gebracht en wist niet hoe snel ik naar de wasbak moest om te spugen weliswaar alleen maar gal dus ik weet het even niet meer. Nu heb ik ook een dikkere buik merk ik en voel me gewoon anders dan anders maar mijn lichaam kan mij ook voor de gek houden maar vind het allemaal raar die verschinselen. Ik moet ook vaker naar de wc denk ik een grote plas te moeten,zijn het maar een paar druppels Ik wacht met spanning af meid Indey
oja van die buikpijn en eisprong ik heb me er nooit mee bezig gehouden want van die eerste 2 deden we het gewoon en gelijjk zwanger en nu ben ik er meer en bewuster mee bezig. Komt mischien ook omdat nu ouder bent ik weet het niet Indey