Hoi, Ik ben 9 weken zwanger en verlies sinds net kleine beetjes bloed. Eerste keer toen ik naar de wc ging was het een zwart sliertje zeg maar en daarna was het rood slijm achtig.daarbij had ik ook nog een beetje krampjes. maar dat kan ook komen omdat ik een paar dagen niet naar de wc kon.(sorry voor de details) Heb gelijk de vk gebeld die zei dat ik gelijk moest bellen als het erger werd maar ik krijg zowiezo maandag een (spoed) echo om te kijken of alles goed is. ik maak me echt zorgen zijn er nog meer mensen die dit meemaken? Groetjes Felicia
Ik had even problemen met darmen, dus had al paar dagen geen ontlasting (ook sorry) en had zoveel buikpijn en krampen in anus en ineens zag ik bloed in onderbroek, ik kon wel janken, smssen naar verloskundige, mocht al dirket komen voor echo, niks aan te hand, baarmoedermond was even verwond, daarom de bloedingen. Was al 7 weken zo ver, dat was wel schrikken en volgende dag is overgegaan, godzijdank!
ik heb nog steeds met regelmaat kleine bloedingkjes. ij het minste of geringste is het kassa. Ook bij mij hebben ze 2 weken eerder dan geplant een echo gemaakt. bij mij was alles goed gelukkig. Het hoeft niks te betekenen. Maar toch ff voor de zekerheid laten checken. Sterkte meid. Liefs nance158
ik heb vanaf 6 weken tot 13 weken zo`n 2 tot 3 maandverbandjes per dag vol verloren. regelmatig hebben ze een echo gemaakt maar het kindje maakt het goed. het kon van de baarmoedermond af, deze kan bij niesen of ontlasting al gaan bloeden.