foliumzuur moet je een maand van te voren slikken dus het liefst een maand voor dat je zwanger bent dus zou ik er mee gaan beginnen het kan namelijk geen kwaad als je dat een lange tijd slikt voor dat je zwanger bent. succes!
Bij voorkeur als je probeert zwanger te raken, of liever zelfs nog iets eerder. Maar anders zo snel mogelijk.
Vanaf het moment dat we wisten dat we zwanger wilde worden ben ik het gaan slikken. Wist ik veel waar dat voor was maar mijn lieve vriendje die alles wel in de gaten houdt kwam ermee aanzetten. Dus gelijk mee beginnen.
oke bedankt voor jullie antworden . maar ik ben verscheinlijk nu zwanger, ik heb een test gedaan en daar kwam een blauw streepje te voor schijn. dus mijn vraag is of ik nu moet gaan slikken, wand ik heb dat nog niet gedaan. groetjes honey
Gewoon beginnen. Je kunt het tot week 10 slikken daarna heeft het geen zin meer. Het is om te voorkomen dat je kindje onderandere een open ruggetje krijgt dacht ik. anders ff naar de apotheek die leggen je dat perfect uit.