hoi iedereen ik ben er gister achter gekomen dat ik weer zwanger ben .. helemaal niet gepland maar zeker harstikke welkom het is allemaal een beetje schrikken zo snel maar komt wel goed nou weet ik niet precies hoever ik ben heb dinsdag een echo om dat te bepalen maar ik ben zo ontzettend bang voor een miskraam vraag me af of die kans groter is wanneer je nog niet zo heel lang geleden bevallen bent.. die onzekerheid allemaal weer echt verschrikkelijk
nee volgens mij heeft de kans op een miskraam niks te maken met t feit dat je pas zwanger bent geweest. En denk dat iedereen die angst in het begin wel heeft. Die eerste 12 weken zijn niet relax en geen roze wolk! (zo ervaar ik dat tenminste haha)
De eerste weken zijn ronduit verschrikkelijk! Ik droom zelfs over bloed en het is dan een hele opluchting als er geen bloed te zien is. Waar ik mij aan vast hou is dat het grootste gedeelte van de zwangerschappen gewoon goed gaat! Dat relativeert wel weer even op zo'n moment. Sterkte komende weken!
Ik denk dat elke vrouw die angst heeft. Probeer positief te denken, de meeste zwangerschappen verlopen goed. Maar ik kan me die angst heel goed voorstellen. Dat ik erachter kwam dat ik zwanger was bleek ik al bijna 11 weken zwanger dus ik was die periode voorbij, maar als je vanaf 4 weken moet afwachten lijkt me dat heel spannend!
ik weet dus nog niet hoe ver ik ben weet ik dinsdag pas.. komt omdat ik in mijn omgeving de laatste tijd alleen maar miskramen mee maak denk.. hoop gewoon zo dat het goed gaat en denk idd ook dat iedereen die angst heeft bij ons in de fam komt het ook heel vaak voor ivm open ruggetje en schedel heeft men moeder gehad men oma en men tante heeft al meerdere miskramen gehad maar het is idd afwachten