jeuk niezen ..ahhhhhhh wat kan ik doen

Discussion in 'Zwangerschap' started by asjuh, Jul 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    Ik heb ontzettende last van hooikoorts nies me helemaal rot en heb het hartstikke benauwd , voor het benauwde heb ik een inhaler (ook ivm astma) die ik mag gebruiken in de zwangerschap ..maar ook die helpt op dit moment niet meer ....
    ook staat mijn nek in haargrens helemaal onder de eczeem en dat jeukt als een hel .....heeft er iemand tips op homeopatische basis ...wat ik er aan kan doen pleasssssssse

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Hallo Asjuh,

Ik weet precies wat je bedoelt. Je mag je gebruikelijke medicijnen niet gebruiken en daardoor breken die klachten extra uit. Ik had het in de tijd van de boompollen. Ik kreeg bijna geen luch meer, het was afschuwelijk !

Wat bij mij dan heel goed helpt is acupunctuur. Dat is niet zweverig of zo, maar je eigen lichaam wordt door de naalden geactiveert om iets te doen tegen die allergische reacties van je lichaam. Als je goed geprikt bent kun je al heel snel verbetering merken. Je zult ook merken als je het herhaalt je steeds sneller reageert op de behandelingen.

Het is heel natuurlijk, kan geen kwaad als je zwanger bent, je hoeft niets te slikken, alleen je eigen lichaam wordt "wakker" gemaakt ! En ... de meeste verzekeringen vergoeden het !

Succes !

Groetjes,
    Nikki F

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

Dec 28, 2005
    3,028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    ow ..dank je wel voor de tip ...ik zal eens gaan informeren