Hoi, Morgen is het volle maan,het schijnt dat er dan meer kindje geboren worden...nou ik hoop het! Ik ben het goed zat,maar helaas nog niet echt voortekenen... Groetjes,
Laten we het hopen! Sprak net me vriendin,die was eigenlijk een week later uitgerekend...maar die is gister al bevallen... Groetjes,
Hoi Toet, Laten we het hopen dat bij volle maan net iets meer kindjes worden geboren maar helaas hier ook nog geen voortekenen. Nog ff volhouden! Groetjes Nanny.
Ik hoop dat de volle maan zijn ding doet en dat ik heel snel beval. Ik ben zóóó nieuwsgierig en het heeft nu écht lang genoeg geduurd :x .
normaal gezien moet je jouw negen manen tellen vanaf je laatste regels. Rond jouw negende maan beval jij normaal gezien. Je doet er 4 dagen bij en 4 dagen af en in die 9 dagen zou je normaal gezien bevallen! Wil altijd eens kijken voor jullie! Groetjes
dus je innestelling was zo ongeveer 14 dagen later. dan had je volle manen op; 1/ 11 juli 2/ 9 augustus 3/ 7 september 4/ 7 oktober 5/ 5 november 6/ 5 december 7/ 3 januari 8/ 2 februari 9/ 4 maart Dus 4 maart is je negende volle maan 4 dagen ervoor en 4 dagen erna. Dus tussen 1 maart en 8 maart zou je moeten bevallen. Of het klopt kan ik je niet beloven,he!
Ik ben het meer dan zat! Ik zit ook de hele tijd te wachten totdat de weeën komen.... Ik had nooit verwacht dat ik daar zin in zou hebben.