Heb sinds +- 4 dagen steken in de rechterkant van mijn buik doortrekkend naar me rug ongeveer in het midden van me buik doet ontzettend pijn en slaap die 4 dagen gewoon al heel slecht tot bijna niet blaasontsteking was het niet heb ik me voor laten controleren paracetamol zonder caffiene werkt niet en een kersenpittenzak warm gemaak geeft even verlichting maar daar houdt het dan ook mee op en wil gewoon heel graag van die pijn af en normaal kunnen slapen
Hoi, Hoeveel paracetamol heb je genomen? Is de pijn er de hele dag of niet? Wordt het erger als je beweegt of lang ligt of zit? Heb je bloedverlies? En heb je je eigen verloskundige al gesproken? Groeten evelien
heb inmiddels mijn vk gesproken zij denkt dat het aan me darmen ligt dat het ergens bekneld zit en zij adviseerde overleg met de huisarts maar de assistente van de huisarts lulde zich eronder uit door te zeggen dat ik toch maar even weer me urine moest inleveren dat het goed kon dat er toch ontstekingen in me urine zaten en misschien toch een blaasontsteking was