Hoi allemaal, Ik heb sinds een week een druk onder in mijn buik, kan dat indeling zijn iis het niet te vroeg. Ik voel de baby gewoon drukken onder in mijn buik. Heeft iemand hier ervaring mee?
Bij mij was hij met 30 weken al ingedaald en aardig vast al ook. En bij meerdere meiden van mijn zw klasje rond dit termijn.
Ik merk nog niets van indaling en hij lag een paar dagen geleden nog lekker dwars Ik sluit trouwens niet uit dat het nu al wel zou kunnen hoor, maar ben geen expert...
VK zei tegen mij tussen de 30e week en het breken van de vliezen Ik voel soms echt wel steken in mn vagina, en ook een soort druk van onderen... Maar waar ik precies die druk voel? Gewoon gehele onderkant Over 10 dagen weer controle en dan ook liggingsecho, dus ben benieuwd of ze dan al ingedaald is!
Is indaling denk ik ik had het vanaf week 28 ongeveer, kindje ligt nu vast.. Meestal begint indaling rond de 35 weken, soms helemaal niet (meestal bij een 2e of volgende kindje pas) Maar indalen zegt verder niks over wanneer je kindje komt