Hallo verloskundige, Al eerder heb ik een vraag aan u gesteld, ik heb namelijk 2x licht bloedverlies gehad, om een lang verhaal kort te maken; het is zeer waarschijnlijk dat dit door mijn baarmoedermond kwam. Het was namelijk nog niet eens de hoeveelheid van de helft van de helft van een inlegkruisje en had op dat moment geen krampen of iets dergelijks. Nu is mijn vraag wat het kan zijn als je met name 's morgens en 's avonds een zeurderig gevoel in je buik kan hebben en dan ook krampjes? Vanmorgen toen ik uit bed kwam had ik dit direct weer. Had ontlasting, kreeg al gauw weer krampen en had diarree. Heb op dat moment ook het idee dat het m'n darmen zijn, 's nachts voel ik helemaal nooit wat en 's middags ook minder. Vaak als ik zit is het ook minder dan als ik loop. Dan voel ik vaak steekjes met lopen en ook heel vaak een zeurderig gevoel in het algemeen over heel de hele dag gezien. De krampen voelen hoog in m'n buik aan, zeg maar onder m'n navel, af ent oe ook in m'n onderbuik. Zijn dit mijn darmen/baarmoeder? Heb geen bloedverlies tijdens de krampen. Of moet ik me zorgen maken?
Hoi, Je baarmoeder komt nu nog niet boven je schaambod dus denk dat het darmen zijn als het bij de navel zit. Verder zijn krampen in de onderbuik zo nu en dan ook normaal omdat de baarmoeder aan het groeien is. Dit is normaal. Groeten Evelien