Bij mn vorige zwangerschap... puur door stress en paniekaanvallen Ik zou worden ingeleid met 38+4, uiteindelijk zelf op gang gekomen met 38+3. Ik moest zeer regelmatig op controle komen voor een ctg en echo. Mn dochter is gezond ter wereld gekomen ook niet te licht oid, 4 kilo..
Hoi, Ik lees vaak mee op dit forum, ondanks ik niet actief berichten plaats. Nu even wel.. Ik ben momenteel bijna 36 weken zwanger en bij 34 weken is het bij mij ook ontdekt. Ik kreeg als uitleg dat dit kan ontstaan aan het einde van de zwangerschap en dat er bij het hebben van voldoende vruchtwater en het voelen van genoeg leven geen probleem hoeft te zijn, mits de kleine wel goed blijft doorgroeien (dit wordt bij mij gecheckt door echo's). Nu is het bij mij wel zo dat delen van mijn placenta ook nog goed werken, ik weet natuurlijk niet of dit bij jou ook zo is! Succes ermee!
Ik had dit bij mijn eerste dochtertje ook en heeft de verloskundige nooit wat over gezegd nu bij de 2de ook maar mijn verloskundige zegt dat ze het goed in de gaten gaan houden vraag me alleen af hoe want hun zeggen het niet op de echo te kunnen zien! Was gister ergens anders waar ze ook 20 weken echo hadden gemaakt en die zag het wel en zei ook dat ze zeker weet dat de placenta het niet tot de 42 weken zou redden,heeft ze ook een melding van gemaakt al doet mijn verloskundige niet gauw iets met een melding. Ik moet donderdag komen maar maak me nu al druk over dat ik denk dat ik er op moet gaan hameren dat ze het ook echt in de gaten houden. Me eerste dochtertje was ook heel erg afgevallen in de buik en hadden ze ook niet opgemerkt door aandrammen van mij en mijn moeder werd ik doorgestuurd naar het ziekenhuis en werd ik gelijk gestript en ingeleid ze was 49 cm en woog bijna 2800 gram met precies 41 weken