het is me dan eindelijk gelukt om wat foto's in mijn album te zetten! En ook nog vrij duidelijke al zeg ik het zelf, haha we waren 2 weken geleden voor een pretecho, en daar was tog wel heeeeel duidelijk te zien, dat we een zoon kregen Heb er een foto van in mijn album staan, die vrouw zei ook, dit is wel 200% zeker, haha hij schaamt zich nergens voor! liefs...
Das lachen om te zien zeg hihi, je ziet het duidelijk hangen idd! Gefeliciteerd alvast met jullie knulletje! Alles al rond, naam, kamertje?!?
haha, jah grappig he, ik denk dat hij het over 15 jaar niet meer zo grappig vind! We hebben de naam al bedacht, zijn vorige week ook even naar het gemeentehuis geweest, om de achternaam vast te leggen (van mn vriend) omdat we niet getrouwd zijn ofzo. kamer ben ik nog mee bezig, als die af is, zal ik wel even wat foto's in mijn album zetten, weet nu hoe het moet groetjes...
Ahhh mooie fotos hoor!!! Wij krijgen ook een jongen was op de 20 weken echo heel goed te zien. Gek he dat er een klein kereltje in je groeit??? Die van mij schopt in ieder geval als de beste, wordt vast een voetballer.... liefs melissa
haha jah die van mij wordt ook een voetballer (alhoewel zn vader daar wat anders over denkt, die wil dat het een kickbokser wordt) nou jah zo voelt het ook, maar als het aan mij ligt, heeft ajax er over 16 jaar een nieuwe spits bij..hahaha
Heel mooi en duidelijk inderdaad! Mijn vriend en ik moeten ook nog naar het gemeentehuis om een en ander vast te leggen. Mijn vriend moet de baby nog erkennen en volgens mij moet je dat z'n 2-en doen, klopt dat? Gr. Carmen
Ja erkenning van het kind moet samen met de moeder zijn, want jij geeft immers toestemming dat het zijn kind is. Liefs, misspuma
Hoi MissPuma, Dank voor je antwoord. Tja, dat klinkt inderdaad wel logisch. Moeten we dan binnenkort maar gaan doen. Gr. Carmen
Ja wij gaan het binnenkort ook regelen, want ik vind dat ons baby'tje wel de naam van zijn vader mag dragen, zeker omdat wij over niet al te lange tijd ook willen trouwen en dan heeft iedereen de naam van hem behalve de baby...dat is natuurlijk ook niks. Succes! Liefs, misspuma
jah, en het is ook nog zo, dat als je je eigen achternaam doet, en je mocht nog een kind krijgen, dan krijgt dat automatisch dezelde achternaam, dusz dan zou het raar zijn, als je eertse kindje jouw achternaam heeft, en dat na jullie getrouwd zijn nog een kindje komt, dan zijn achternaam krijgt, dat lijkt ook beetje raar haha.. liefs..