Weet niet zo goed in welke categorie ik dit bericht moet plaatsen maar heb het maar hier gezet: Ik heb gister mijn 20 weken echo gehad en heb heel duidelijk kunnen zien dat we een klein knulletje krijgen! Nu bedacht ik me ineens dat er destijds voor me gependeld is en dat degenen die voor mij gependeld hebben daar dus allemaal gelijk in hebben gehad. Wat het geslacht betreft dan. Want er was een iemand die het moment van bevruchting niet goed had maar verder klopte het dus en bij de anderen klopte beide pendelvragen (wanneer zwanger en jongen of meisje). Dacht is wel leuk ter info voor anderen misschien en zeker voor degenen die voor me gependeld hebben!
Nou ik vind het toch wel apart dat er dan 4 meiden pendelen en ze allemaal hetzelfde geslacht pendelen. Plus dat er 3 van de 4 het juiste bevruchtingsmoment hadden gependeld.
ik had voor een vriendin van mij heel precies gependeld. de volgende antwoorden kregen we van de pendel. Jongen geboren met 38 weken bevallingsduur tussen de 5 en 7 uur geen huilbaby ongeveer 5 pond Het volgende is gebeurd Het is een jongen. Geboren met 38 weken en 4 dagen bevalling duurde 6 uur en 45 minuten geteld vanaf moment dat vliezen braken Het is geen huilbaby en het is bijna 6 pond.
oke ik ben ook gependeld toen der tijd en het is net hoe je het bekijkt. De test was positief in de maand die ze aangaven alleen is dat nou net hoe je het ziet. De een zegt dat je moet kijken naar de maand dat je positief test en de ander in de maand van bevruchting. Verder zeiden alle 4 de pendelaars dat het een jongen zou worden en het is een meid. Afijn toeval lijkt er meer op dan een voorspelling die uit komt.
Topics over pendelen zijn niet toegestaan. Bij zwanger worden is er 1 centraal topic: wie gelooft er in de naald en het touwtje (of zoiets). Deze doe ik dicht. Elmo