Heey dames, Vraagje, ik ben nu bijna 34 weken zwanger en ik heb de laatste tijd last van steken in m'n vagina/stuitje. Ook heb ik last van een drukkend/poepend gevoel (sorry voor de omschrijving). Is het verstandig om er op te letten of eventueel ergens mee op te passen. Ik weet namelijk niet of dit zo goed is. Tevens na die steken en gevoel gaat m'n kleine meid onwijs te keer alsof ze echt uit wilt breken. Ik moet donderdag naar de verlos, zal ik het dan melden?
Het is heel vreemd, het ebt ook wel weer weg!! Ik ben benieuwd of iemand hier ons iets over kan vertellen, je wordt er toch een klein beetje onzeker van.
volgens mij had ik dat ook rond de 32 weken, leek een soort van menstruatiekrampen, en dan tegen de avond, trok later weer weg. een paar dagen achter elkaar gehad.
Ik lees ook mee.. Ik heb precies hetzelfde, soms heb ik het gevoel dat er opeens een hand naar buiten kan komen haha..
Schijnt normaal te zijn (volgens mijn gyn ) Vanaf 30 weken kunnen ze gaan indalen (gemiddeld gebeurt dat rond de 34 weken, kan eerder gebeuren, kan ook tijdens de bevalling pas gebeuren). Ik gaf ook aan dat ik af en toe steken rond mijn schaambot heb en dat de kleine als een wilde bezig was de laatste tijd. Zouden tekenen moeten zijn van indalen, zei ze. Niks om je druk over te maken. Indalen wil namelijk niet (altijd) zeggen dat de kleine eerder geboren wordt. Maar als je wat geruststelling wilt, zou je altijd even kunnen bellen/ navragen natuurlijk
Ik heb idd een beetje hetzelfde! Als ze druk is, voel ik het kriebelen onder me schaambotje en dan denk ik echt, oke... zometeen floept ze eruit, help!! (ze ligt namelijk met dr handen bij haar gezicht!) Ik vind het zo spannend, iedereen zegt namelijk die kleine van jullie komt eind juni hoor, terwijl ik 23 juli ben uitgerekend, ik vind het zo eng, ik voel me net een tikkende tijd bom!! Maar ik ga het zeker even donderdag melden bij de verloskundige!
Ik moet woensdag weer naar de VK ik ga het ook even vragen kijken wat zij zegt! Ben benieuwd of inderdaad indalingsweeen zijn, Haha en hoe jij je voelt voel ik me ook preciess! Hier zeggen ze ook jullie kleine is zijn uitgang al aant klaarmaken haha