hallo allemaal, even voor de "ervaren mensen" onder ons haha... Ik vraag me af, indalingsweeen, die stekende drukkende pijn van onder...qua pijn... op hoeveel procent zitten die van echte weeen? en dan doel ik op de eerste wee, en op de ergste wee Om even te vergelijken en wat je nog kan verwachten zeg maar
Indalingsweeen ervaarde ik de pijn als een menstruatie wat doortrok naar mijn liezen. Echte weeen is bij iedereen verschillend, dat is niet te vergelijken. Zo heb ik bij mijn 3e helemaal geen weeenpijn gehad, alleen maar om de zoveel minuten een harde buik, en 2 uur later bevallen. De 4e had ik alleen maar flauwe buikpijn, beetje zoals voorweeen, en dat was het. En 3 uur later bevallen. Alleen bij de oudste 2 weeen gehad die ik echt moest wegpuffen.
Dat meen je??? Ohh daar teken je toch voor? Ik mag ook binnekort bevallen, dus vertel.... Wat is je geheim? Hihi
Ik heb bij Eva flinke indalingsweeen gehad, zo erg zelfs dat ik de verloskundige heb gebeld en die kwam toen hier thuis (was van mijn werk naar huis gegaan), ik was toen 33 weken. En erg geschrokken . Percentage van de eerste echte wee, denk dat het ongeveer gelijk was of misschien wel pijnlijker. De ergste ontsluitingswee was ongeveer 2 keer zo pijnlijk. Bij Lisa geen indalingsweeen gehad. Maar de ergste wee was ongeveer even pijnlijk als die indalingsweeen bij Eva. Heb tijdens die bevalling haast geen pijn gehad, was echt een eitje! Bij Eva was het vooral zwaar doordat ze verkeerd lag.
Ik Denk dat je dat niet met elkaar kunt vergelijken. 2Wk terug heb ik heftige menstruatie-achtige krampen gehad die door mijn been heen trokken. Was toen ook al bang dat het echte weeën waren maar bleken dus voorweeën te zijn. Als de weeën zo waren dan teken ik ervoor! Rug- been- en buikweeën blijken van elkaar te verschillen. Gewoon op je af laten komen zou ik zeggen
Hahhaa is denk ik genetisch bepaald, mijn moeder had het precies zo met haar 3e bevalling. Maar bij mijn oudste 2 moest ik ze ook wegpuffen, en dat ging het makkelijkst onder de douche, warme straal op je buik, verlicht echt. Zo ontspan je ook beter en vordert de ontsluiting sneller. Iedere bevalling is anders, en jij kunt het ook! Zet hem op
Ik heb nooit indalingsweeen gehad. Nr. 4 is nog niet ingedaald, dus wie weet maak ik het binnenkort nog mee. Oudste 3 meiden allemaal zonder pijn ingedaald. De echte weeen vond ik eigenlijk pas pijnlijk (dat ik ze weg moest puffen) bij zo'n 7 cm ontsluiting. Daarvoor wel gevoelig, met soms even stoppen met lopen of datgene dat ik asn het doen was, maar niet erg pijnlijk. Ik moet wel zeggen dat ik me er goed asn kon overgeven, zo van, fijn nu is het begonnen, het is voor het goede doel, even erdoorhern, dan zijn we er zo vanaf.
Mijn indalingweeen waren echte steken in mijn lies. Zakte soms gewoon door mijn benen. En dat deed pijn... Maar lastig om te vergelijken met echte weeen....Die doen ook zeer. Jeetje je hebt nix aan mij hihi In ieder geval suc6 en probeer blind je bevalling in te gaan. Is van iedereen anders. En alle cliches zijn waar. Als ie op je buik ligt is alles vergeten....
Hier ook indalingsweeën in lies/bovenbeen. Gewoon even flinke scheut pijn, ook snel afgezakt. Vannacht wel paar keer ook soort van lichte wee, waarvan ik even moest zuchten. Maar een echte wee bij de bevalling ervaar ik toch wel veel zwaarder! Ongeveer het tienvoudige... Ben benieuwd hoe het nu weer zal gaan over paar weken.