voortekenen ???

Discussie in 'De bevalling' gestart door wendy160981, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    ik wordt gek van de voortekenen hier.
    ben nu 35,5 wk zwanger dus het is nog erg vroeg maar het wordt steeds erger.
    van het weekend licht bloedverlies, vk gewest maar niks aan de hand zei ze.
    vanaf gister heel erg misselijk, veel ontlasting(4 x per dag), stekende pijn in onderbuik wat uitstraalt naar mn bovenbenen, veel plassen.

hebben jullie ook zoveel voortekenen gehad en hoelang duurde het voor het voor de bevalling daadwerkelijk begon ?

xx wendy

2. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Hoi Wendy160981,
    Bij mij begonnen de voorweeen, krampen, etc etc ook met 35 weken. Zie mijn banner... het zegt helaas niet veel. Het kan een teken zijn dat het snel gebeurd, maar het kan ook nog zo een heel aantal weken duren. Is het je eerste kind?
    Bij mij is het wel mijn 4e, en dan zeggen ze vaak dat je meer 'gerommel' hebt van tevoren. Dus als het je eerste is, misschien inderdaad een teken dat het niet lang meer duurt......

3. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    uhm, dat had ik ook allemaal. begon bij ongeveer 36/37 weken en elke dag voorweeen.
    dacht echt dat het eerder zou komen. maar nee hoor...pas met 41+4 geboren( na 2 keer strippen!)
    zegt dus niks....

4. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    nee is niet mijn eerste, is mn 5de kindje.
    misselijk had ik de dag voor de bevalling bij mn jongste dochter en de volgende dag werd ze geboren.
    wordt er eg gek van slaap ook al paar dagen heel slecht door een overactieve baby in mn buik en harde buiken.

5. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Hoeft helemaal niets te zeggen meid! Vorige week maandag heb ik om die reden ook bezoek gehad van de vk omdat het het behoorlijk te keer ging! Mini zit nu nog steeds in mijn buik :)
    Elke zwangerschap is toch weer anders ;)

6. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    bij mn eerste 2 bevallingen voelde ik ook de dag ervoor wat gerommel en wat lichte krampen, volgende dag geboren. bij mn 3e had ik ook al weken van te voren elke dag voorweeen.

7. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik vraag me af hoe je voorweëen herkent? Mijn buik wordt wel vaak hard, maar voor de rest heb ik niet echt pijn. Het is eerder ongemakkelijk.

8. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

een voorwee duurt maar kort (30 sec), komt onregelmatig (al hoeft dit ook weer niet per se), pijn wordt minder als je even gaat zitten/rusten. Ik heb er ook erg last van gehad, maar toen ik de eerste echte wee had herkende ik die omdat hij veel langer duurde dan een voorwee

Deel Deze Pagina