Hoi! Even een vraagje. Ik heb na het plassen enorm veel pijn in mn gehele onderbuik, soms zo erg dat ik niet rechtop met kan zitten. Ik dacht aan een blaasontsteking maar heb het laten testen bij de ha maar kwam niks uit. Ook hebben ze het een dag op kweek gehad en was helemaal schoon. Wat kan deze pijn dan zijn? Het voelt voor mn gevoel anders dan banden pijn, ik omdat het ook gewoon in het midden van mn onderbuik pijn doet. Gewoon van mn ene zij naar mn andere zij. Ik was zo zeker van blaasontsteking maar dat is het dus niet
Goedenavond, je blaas en baarmoeder liggen vlak bij elkaar en kunnen erg op elkaar reageren. Een volle blaas kan een harde buik veroorzaken, maar door het ledigen van de blaas, kan je baarmoeder ook reageren. Bij jou uit het zich waarschijnlijk in pijn in de onderbuik. Vervelend hoor! Maar het kan geen kwaad voor de baby. Succes! Groetjes Monique
Bedankt voor je snelle reactie! Denk dat dat het dan is inderdaad. Aangezien ik ook altijd een harde buik heb als ik een volle blaas heb. Mn blaas zal dan mn baarmoeder wel prikkelen. Fijn om te weten dat het geen kwaad kan