eisprong

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Florida13, 8 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ik hoop dat jullie mijn vraag kunnen beantwoorden. Afgelopen maandag ben ik bij de gyn geweest, maar ben deze vraag vergeten te stellen :oops:

Ik ben afgelopen november bevallen van mijn dochtertje, die helaas ook weer overleden is. Nu wil ik heel graag weer zwanger worden. Op 21 dec heb ik mijn menstruatie weer gehad. Dat zou betekenen dat ik rond 3 jan mijn eisprong weer zou moeten hebben. Nu ben ik mandag 5 jan bij d egyn geweest voor de laatste nacontrole. Met een inwendige echo zagen we dat er weer een nieuw eitje klaar lag.
    Betekend dat, dat ik mijn eisprong dus nog niet gehad heb? Omdat hij er nog lag? of wordt er direct na een eisprong alweer een nieuw eitje gemaakt wat dan klaar gaat liggen?
    Ik ben vanaf 2 jan pas gaan testen met ovulatietesten ( omdat ik ze niet eerder in huis had) , maar totdat de dag van vandaag waren deze niet positief. Ik begrijp er niks meer van.....

Gr Wendy

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Wendy,

wat verdrietig om te horen van je kindje.
    Je cyclus is meestal wel even ontregeld na je bevalling. Als er een eitje klaar lag heb je wrs je eisrpong nog niet gehad. het kan zijn dat ie nog komt, het is namelijk niet altijd zo dat ie precies na 14 dagen komt, kan ook eerder of later. Wacht maar gewoon even af.

Mirjam

Deel Deze Pagina