Heb nu sinds 2 dagen erge drukpijn en steken inderin doet flink pijn met lopen en opstaan enz.. Heb ook vaak plasdrang door die druk.. Is dit nou indalingspijn heb dat namelijk niet gehad bij dochterlief..
Zou kunnen. Ik heb dat een week of 2 ook gehad, vooral steken bij het lopen (schaambeen) en in mn liezen. Bij de volgende controle bleek ons beebje ingedaald te zijn
Ja hij drukt gewoon heel.erg soms zijn het net messteken.. Bij me dochter had ik het niet.. Veel plasdrang enz erg irritant
Dan is ie misschien druk bezig met indalen Als ie is ingedaald moet de plasdrang geloof ik wel minder worden, aangezien hij dan niet meer zo op je blaas drukt. Maar kan enkele dagen duren.
Ik heb dat ook gehad en vervolgens was mijn buik een opvallend stuk naar beneden gezakt. Een paar dagen later zag de gyn met echo dat de baby al ingedaald was!
Heb ik 2 weken geleden ook gehad, voor mijn gevoel ook echte "messteken" heel pijnlijk 2 dagen. En idd ook (nog meer) plassen dan ik al deed. En bij controle was de kleine ingedaald.. Kan dus erg pijnlijk zijn, had ik van de andere kids helemaal niet voor zover ik me herinneren kan
Ik heb het ook gehad, heel soms heb ik er nog een beetje last van maar het is zo goed als weg. Hier werd ook gezegt dat het met indalen temaken heeft.