Indalingspijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by eikie79, Sep 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eikie79

eikie79 Actief lid

Sep 22, 2007
    454
    0
    0
    Wie kent dat ook, indalingspijn ! AAAAAAAAAAAAAAH

Ik wist geen eens dat dat bestond. Bij de 1e zwangerschap echt nooit ergens last van gehad... dat gun je iedereen.

Nu maandag weer begonnen met werken na de vakantie, alleen maar steken in mijn lies, harde buik, spierpijn over de hele breedte in mijn lies.
    Woensdagochtend kon ik niet opstaan van de pijn in mijn onderrug/stuitje.... en van links tot rechts in mijn lies...

De vk zegt: indalingspijn! Heftig hoor!
    Gelukkig geen bekkenpijn, dat lijkt me nog veel erger.

Enigste voordeel is heb ik begrepen dat als het al ingedaald is, je bij de 2e zwangerschap minder lang hoeft te persen!

Hebben jullie ervaring met hevige indalingspijn en hoe lang heeft dat aangehouden?

Liefs

2. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

Nov 27, 2009
    3,337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Ja ik en de pijn als ze is ingedaald is nog veel erger ze ligt nu vast en heb het gevoel als of er een naald continu naar binnen word gestoken zo'n scherpe pijn hoop dat ze zich snel laat zien:D
    Bij mij heeft het nog een aardige tijd geduurt ze lag al 5 weken ingedaald en nu sinds 1,5 week ligt ze pas vast met haar hoofd tot die tijd ook veel zeurende pijn gehad.
    Veel succes met de laatste loodjes!

3. Cindell

Cindell Actief lid

Oct 20, 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    België, Limburg
    Dat gevoel dat je ongesteld gaat worden, hoort dat er ook bij? Dat voel ik, en die steek voel ik ook regelmatig. Vooral als ik aan het wandelen ben. Lange wandelingen kan ik dus niet meer doen en het tempo is ook maar zozo... Nog een beetje langzamer en ik loop achteruit :D
    En die spierpijn herken ik ook.

Bij mij trouwens 1ste zwangerschap.

4. Pinda83

Pinda83 Actief lid

Nov 10, 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi,

Bij mij is het ukkie al voor een deel ingedaald, en auwie, dat doet soms veel pijn inderdaad! Bij mij is het druk en veel plassen, maar ook heftige steken alsof er een dikke naald in mijn schaambot wordt gestoken. Dat houdt een paar seconden en verdwijnt dan gelukkig weer. Verder nog weinig last van indalingspijn.. afkloppen!

Succes en sterkte met jullie pijnen!

Gr. Pinda83

Share This Page