Ik ben weleens benieuwd hoe snel sommige weer zwanger waren na de bevalling, wij zitten er soms over te denken om snel weer voor een derde te gaan ipv een paar jaar er tussen te laten.
wij hebben er 1,5 jaar over gedaan om weer zwanger te kunnen raken, we wilde het eerder maar met dit soort dingen heb je niets te willen, je kan alleen maar hopen.
Na de tweede was mijn dochter 1j3m toen ik weer zwanger was, bij de derde was mijn zoontje 10 maanden toen ik onverwachts zwanger bleek.
1 jaar en 1 maand na de bevalling was ik zwanger. Alleen werd dit een miskraam na de miskraam was ik na 3 maanden weer zwanger
na de bevalling beide keren niet gestart met a.c. na de 1e bevalling binnen 5 maanden weer zwanger na de 2e bevalling binnen een jaar weer zwanger na de 3e bevalling snel weer aan de pil
Op de eerste verjaardag van mijn dochter testte ik positief. De maand daarvoor heb ik een miskraam gehad.
Wij hebben bewust gewacht tot zoonlief 1,5 was. ook al heeft hijzelf lang op zich laten wachten (23 rondes) En toen hij 20 maanden oud was serieus begonnen voor een 2e, was meteen raak!
Ons zoontje wordt deze maand 3 en ben nog steeds niet zwanger helaas. Zijn nooit meer aan anti conceptie gegaan. In mijn handtekening staat ronde 20 nu, maar dat is pas vanaf het moment dat ik echt ben beginnen te tellen.
Na de eerste was ik na 20 mnd weer zwanger (8 mnd 'geoefend'), en de tweede was 9 mnd toen ik onverwacht een positieve test in handen had. Vond dit erg snel maar was er gruwelijk blij mee Heb hekel aan het 'proberen' zwanger te worden.
Onze oudste was 8 maand toen ik weer zwanger was dit is met 7 weken misgegaan en was een maand later weer zwanger, hij was toen 10 maanden Nu zit er zometeen 4,5 en 3 jaar tussen dit kindje als dit goed blijft gaan
Na 10 weken.. Maar dat komt doordat ons zoontje is overleden na een zwangerschap van 23 weken. Denk dat ik zodra ik ben bevallen de komende jaren niet meer zwanger wil zijn!
Hier zit tussen de eerste 2 kindjes anderhalf jaar (dus weer zwanger na 9 maanden) en tussen nummer 2 en 3 zit een jaar en 9 maanden, dus zwanger na een jaar.
Als er een tweede komt.. Waar we nog niet over uit zijn. Wachten wij bewust tot meneer een jaar of 3/4 is.. Mocht het allemaal lukken, daar is natuurlijk niks over te zeggen
De eerste was 1,5 jaar toen ik zwanger werd, helaas overleed ons zoontje met 16 weken zwangerschap, een half jaar later was ik opnieuw zwanger, deze zwangerschap ging wel goed. Hier wouden we het bij laten totdat ik een half jaar na de bevalling weer zwanger werd. Nog een paar weekjes en dan ben ik er wel klaar mee.
Na 1 jaar 3 maanden was ik weer zwanger, meteen 1ste ronde. Oudste en jongste schelen 22 maanden. Had wat mij betreft ook niet minder moeten zijn, ik vind dit al behoorlijk heftig.
tussen 1 en 2 zat anderhalf jaar. tussen 2 en 3 ehmmm 4 maanden krap. hihi. was niet zo gepland maar zeker wel gewenst