Indalingspijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by Marriedgirl, May 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    Sinds een paar weken weet ik dat m'n kleine aan het indalen is, verloskundige voelde duidelijk het hoofdje laag (en afgelopen week weer lager) zitten. Sinds deze week heb ik van onderen steken en golfjes van pijn. Dit vooral als de baby tegelijkertijd beweegt. Heel vervelend gevoel! Is dit indalingspijn? Las dat je zelfs indalingsweeen kunt krijgen? :(

2. TallieJ

TallieJ Actief lid

May 6, 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    Jep dat is indalingspijn... Ik heb het nu zelfs zo erg dat ik niet eens normaal kan zitten of lopen... EN dat al een paar weken lang. Tis erg vervelend en das nog zacht uitgedrukt... Sterkte!

3. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

Mar 7, 2013
    1,301
    599
    113
    Hier ook last.. Gisteren was het wel heel pijnlijk.. Vandaag weer geen last! Kleine man ligt al vanaf week 30 ingedaald..

4. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

May 13, 2012
    585
    2
    0
    OK herkenbaar dus! Hier issie ook al paar weken aan het indalen, vanaf deze dagen dus echt pijnlijk! Hopelijk ben ik niet al te lang de klos....blegh

5. LCLL

LCLL Bekend lid

Jan 14, 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Ja, heel herkenbaar. Idd vaak icm een bewegende baby.. Felle steken downunder ;)

6. Seher

Seher Lid

Sep 3, 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn engeltje is met 35 weken begonnen met indalen.. kon die week amper iets doen.. nu is het wat minder maar steeds na het plassen heb ik menstruatiekrampjes + heb het dan zo koud en kippenvel zo niet leuk:(

Share This Page