Sinds een paar weken weet ik dat m'n kleine aan het indalen is, verloskundige voelde duidelijk het hoofdje laag (en afgelopen week weer lager) zitten. Sinds deze week heb ik van onderen steken en golfjes van pijn. Dit vooral als de baby tegelijkertijd beweegt. Heel vervelend gevoel! Is dit indalingspijn? Las dat je zelfs indalingsweeen kunt krijgen?
Jep dat is indalingspijn... Ik heb het nu zelfs zo erg dat ik niet eens normaal kan zitten of lopen... EN dat al een paar weken lang. Tis erg vervelend en das nog zacht uitgedrukt... Sterkte!
Hier ook last.. Gisteren was het wel heel pijnlijk.. Vandaag weer geen last! Kleine man ligt al vanaf week 30 ingedaald..
OK herkenbaar dus! Hier issie ook al paar weken aan het indalen, vanaf deze dagen dus echt pijnlijk! Hopelijk ben ik niet al te lang de klos....blegh
Mijn engeltje is met 35 weken begonnen met indalen.. kon die week amper iets doen.. nu is het wat minder maar steeds na het plassen heb ik menstruatiekrampjes + heb het dan zo koud en kippenvel zo niet leuk