Indalingsvraagje

Discussie in 'De bevalling' gestart door MamaMiaatje, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Voel je het altijd als je baby indaalt?
    Wie heeft het indalen gevoeld en wie niet?
    En als je baby eenmaal ingedaald is, kan het dan ineens later niet meer ingedaald zijn of is dit onwaarschijnlijk?

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij mn eerste heb ik het gevoeld en bij de tweede niet.
    Opzicht komt t weinig voor als een baby indaalt dat het weer terug schiet, maar t kan wel eens gebeuren.

3. Sneeuwwitje

Sneeuwwitje Actief lid

12 aug 2008
    308
    0
    0
    Ik heb helemaal niets gevoeld. Ik dacht soms ook van nou hij zal vast nog niet ingedaald zijn, tot ik dan op controle ging. Toen was hij volledig ingedaald. Nooit wat van gevoeld.

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Helemaal niets gevoeld.

5. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Bij mij is hij vorige week ingedaald, en ik had er weeen door. Niet echt zo erg als echte weeen, maar wel een heel vervelend gevoel. Volgens de VK was het door het indalen.

6. Maartje78

Maartje78 Bekend lid

16 nov 2007
    563
    0
    16
    ik heb het indalen wel gevoeld, behoorlijke steken onder in mijn vagina, alsof er een naald vanonder in me stak. Ik was er op dat moment heel blij mee omdat ze 2 dagen ervoor mijn beebje gedraaid hadden, en er dus minder kans was dat het terug zou draaien na het indalen!

7. Flo1975

Flo1975 Lid

1 okt 2007
    73
    0
    0
    Van het indalen niks gevoeld.........ik voel wel de schoppen en bewegingen een stuk lager in mijn buik, meer aan de zijkant ook. Ik loop nu alleen wel veel moeilijker..........soort waggeleend! Kan ook nog maar kleine stukjes lopen anders gaat het echt pijn doen!

Kom maar baby! Volgens mij kan een kindje niet meer "uitdalen" als het is ingedaald, maar dat moet je even navragen aan de verloskundige.

Succes! :D

8. gerlinde1

gerlinde1 Bekend lid

17 jun 2007
    603
    0
    0
    Mijn baby is al 4 weken ingedaald en heb daar niets van gemerkt.

9. Marscha

Marscha Niet meer actief

Mijn beeb was eerst goed ingedaald en daarna ineens weer niet (eruit gefloept) En vervolgens een week later zo ingedaald dat ze er volgens de gyn niet meer uitkon.

paar dagen later voelde ik idd dat ze ingedaald was. Eerst voelde ik het alleen als ze druk bewoog (dan voelde ik haar hoofdje in mn bekken proberen te bewegen) En nu voel ik echt iets "in de weg zitten" tussen mn bekken en is lopen heel erg vermoeiend en best pijnlijk.

(lopen helpt trouwens wel de bevalling stimuleren, je beweegt je bekken zo dat het kindje wat makkelijker indaald werd mij verteld) Alleen het kost me enorm veel moetie. Erg moe en pijnlijk...

Ik ben erg smal gebouwd dus misschien ligt het daaraan, ben ook nog maar 20 dus misschien voelen oudere vrouwen het anders of vrouwen met een andere bouw... Ik weet het niet :eek: Maar weet wel dat ik het duidelijk voel! Ze ligt echt in de weg haha

Sterkte meid!

10. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Heb het wel gevoeld, pijnlijke steken in mijn kruis. En ja komt voor dat beebje ingedaald is en terug schiet, heeft onze 2e dochter nl ook gedaan toen ik weeën had en ontsluiting! Maar don't worry ook daar hebben verloskundigen en gynaecologen ervaring mee

Deel Deze Pagina