indalingsvraagje

Discussie in 'De bevalling' gestart door troetjuh, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Vandaag bij de vk geweest ben nu 37 weken zwanger en de baby is in gedaald
    Zegt dit ook al iets over de bevalling? Of kan je dan alsnog tot 42 weken lopen?

2. Iefie

Iefie Niet meer actief

yep...het zegt niets over wanneer de bevalling plaats gaat vinden, dus kan inderdaad ook nog 42 weken worden. Exact mijn verhaal namelijk.. ;)

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Haha jammer,
    Ben ontzettend zenuwachtig
    Wanneer het ga beginnen...

4. Iefie

Iefie Niet meer actief

Dat je zenuwachtig bent herken ik wel hoor! Ook vanaf de 37 weken omdat je dan gewoon thuis mag bevallen. Maar laat je niet gek maken hoor, het komt wanneer het komt! En soms is dat wat later, maar voor hetzelfde geld ben je misschien morgen wel moeder! Veel succes en geniet!

5. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    In ons ziekenhuis gaan ze maar tot week 41 voordat het gehaald wordt. Wat een verschillen zitten daar toch in per ziekenhuis....
    Ligt ook aan de baby; die van ons was vorige week al voldragen in week 38.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Het zegt niks inderdaad..
    Mijn jochie is nooit ingedaald en met 41+1 geboren. Maar bij mijn zusje waren beide ingedaald, en die zijn met 41+2/41+3 geboren..

Hier was het 4,5 jaar geleden standaard om pas bij 42 weken door te sturen. Nu mag/moet je met 41 weken op controle bij de gyn. En dan mag je zelf beslissen of je nog doorloopt bij de VK tot 42 of ingeleid wil worden. Ik ga wel doorlopen, aangezien het bij ons in de familie wel normaal ik die 41 weken te halen..

Deel Deze Pagina