Indalingsweeën, heeel veel pijn!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door daniella1986, 19 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Vannacht heb ik veel vreselijke indalingsweeen gehad...
    ze waren zo heftig dat ik uren door het huis gedwaald heb en heb liggen huilen van de pijn! Op een gegeven moment moest ik zelfs overgeven!!:( pfff... nu heb ik nog steeds overal pijn. Echt alles aan m'n lijf doet me zeer..
    ik weet dat het indalingsweeen zijn, omdat ik het vorige week ook had en toen heb ik de vk gebeld... zij is toen gekomen en zei dat het indalingsweeen waren..
    Nu vraag ik me gewoon af of er andere mensen zijn die het ook zo heftig hebben gehad... ?!
    Ik heb me eerder geen seconde druk gemaakt om de bevalling, maar merk dat ik sinds vannacht er echt bang voor ben. Dit deed al zo onwijs veel pijn!! Hoe moet dat dan straks????
    Iemand herkenning?? En zegt dit iets over de aankomende bevalling?
    bedankt... moest het even van me afschrijven!

2. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is er echt helemaal niemand die dit herkent?? :(
    Als ik anderen hoor over indalingsweeen klinkt het veel meer als steken enzo...bij mij voelt het meer als onwijze menstruatiepijn! Alleen dan 10x zo erg (en dat had ik ook altijd al heel erg).. Nu heb ik vandaag nog de hele dag last gehad en ik naarmate de avond vordert wordt het weer steeds erger. Ik vrees voor de komende nacht. Sorry als het misschien een klaagverhaal is geworden, maar moet het ff kwijt :) Ik hoop dat iemand het herkent...

3. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik had er ook behoorlijk last van, kon amper lopen van de pijn en t enige wat een beetje hielp was een warme kruik of een warme douche :)
    Gelukkig duurt t nie heel lang (bij mij in elk geval) al kan t wel na een aantal dagen weer terug komen.

Voelde bij mij ook als hevige ongi pijn te zamen met steken down under ;)

4. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik herken het gelukkig niet. Ik wil je veel succes wensen met de aankomende bevalling. Hoever ben je nu?

5. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Zijn het nu toch geen ween misschien? Dit klinkt best heftig voor indalingsweeen.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    ik heb last van een drukkend gevoel helemaal onderin mijn buik.
    Ik vermoed dat de baby ook aan het indalen is.
    Het voelt soms best pijnlijk, vooral als ik sta of loop.
    Maar zoals jij het beschrijft herken ik het niet!
    Hoe ver ben je eigenlijk?

7. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nu 36 weken!
    Het gekke is inderdaad dat anderen het helemaal niet herkennen. Vorige week had ik het ook en toen leek het ook niet meer weg te gaan.. toen kreeg ik het gevoel dat ik moest poepen...Tsjah.. toen heb ik toch maar ff de vk gebeld. Zij is toen geweest en constateerde dat het kindje flink was ingedaald terwijl dat die dag ervoor op controle nog niet zo was. Ook had ik geen ontsluiting ofzo.. nu ga ik ervan uit dat dit hetzelfde is.
    Nu ben ik sinds gisteren ook kotsmisselijk en moet ik overgeven. Ik heb overal spierpijn en echt z'n griep gevoel! Is dit ook een teken dat het eraan gaat komen..? Pff... ik weet het echt ff niet meer!!! :(

8. Zo erg als jij het hebt herken ik het niet, heb wel veel last van voorweeen sinds een week of 32, en die kunnen ook heel pijnlijk zijn vooral 's nachts. Worden ook in de loop van de dag pijnlijker en frequenter. Soms word ik er wakker van en het kan wel eens flink pijn doen maar meestal gaat het dan na een uurtje weer over en val ik weer in slaap. Als het echt zoveel pijn doet dan zou ik toch gewoon weer je vk bellen, want dat lijkt me niet echt normaal :( Misschien heb je wel al echte weeen?

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik denk zelf dat het heel heftig voorwerk is.

bij fynn heb ik dat ook gehad vanaf week 36 tot week 41. af en toe wist ik ook niet wat ik moest

10. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Mijn indalingsweeen voelen ook als menstruatiepijn, maar niet zo erg als jij beschrijft. Ik heb het een week lang bijna elke ochtend en avond gehad en nu is dat alweer een week over. Ik las overigens in een ander topic onder de bevalling dat er verschillende mama's waren die de voorweeën erger vonden dan de echte weeën.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik had rugweeen van de indaling, echt heeeeeeeel erg pijnlijk. Zat nog in de trein ook, op dat moment, terug van een feestje. Niet zo grappig, zat ook bijna te kotsen van de pijn en wist echt niet meer waar ik het zoeken moest.

Mijn bevalling was ook heftig, maar weet niet of dat perse daardoor komt of dat ik gewoon pech heb gehad ;)
    Bij mij was het trouwens echt geen voorwerk volgens mij, want verder geen last meer van gehad en Thirza is pas 2 weken overtijd geboren, (een week of 5-6 na de indaling).

12. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Dat je nu zo'n pijn hebt betekend niet dat de bevalling nog erger word hoor.. Plus dat je tijdens de bevalling zo'n adrenaline aanmaakt dat de pijn automatisch beter te dragen is dan nu.

Het kan altijd een horrorbevalling worden, al heb je geen voorweeen dus daar hoef je je geen zorgen om te maken hoor. Misschien is het voorwerk voor jou heel heftig en valt de bevalling reuze mee!!

Niet bang zijn dus!

en het heeft 1 groot voordeel, nu is die pijn nog nergens goed voor, zometeen weet je dat je je kindje krijgt in ruil voor die pijn dus dan boeid de hele wereld en alle pijn je eventjes niets meer! :D

13. daniella1986

daniella1986 Actief lid

3 mei 2011
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!
    Ik kan weinig anders doen dan afwachten... morgen weer naar de vk... dus ben wel benieuwd of ons kindje nog verder ingedaald is!

@Rozemarijke; ben blij dat ik inderdaad thuis was! Kan me voorstellen dat het in de trein niet echt een pretje is! :(

@vrouwtjeRomy; je hebt gelijk! ik moet me niet zo druk maken... bedankt voor de geruststelling! En wie weet.. is er nu al veel voorwerk gedaan en is het straks alleen maar gemakkelijker... laten we daar maar op hopen!! :D

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb de hele zwangerschap de bevalling gewoon zoveel mogelijk ontkend: heeft toch geen zin je daar over bang te zitten maken of ongerust of weet ik wat. En als het zover is, dan heb je geen andere keuze dan doorgaan :D
    Voor een tweede keer kan ik er nu al wel weer tegenop zien, maar doe gewoon net weer alsof bevallen er helemaal niet bijhoort :D Uiteindelijk is het maar zo'n klein stukje op een mensenleven en aangezien je het over het algemeen wel overleeft, kun je daarna gewoon weer verder ;)

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

En wie weet valt het wel mee, ik vond de bevalling helemaal zo zwaar niet!

Ik heb zelf nog nooit indalingsweeen gehad, maar vind het wel heftig klinken! Ben benieuwd wat de vlos zegt.

Deel Deze Pagina