Bladerdeeghapjes met vlees/vis

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nispie, 13 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nispie

Nispie Actief lid

24 mei 2012
    337
    0
    16
    Ik heb met een high tea vandaag wat bladerdeeghapjes op met gehakt, groenten en bij sommige ook met vis. Waren gewoon warm en dus neem ik aan gewoon gebakken. Dan kan het geen kwaad toch? Ben een beetje aan het twijfelen, m.n over de vis. Maar verwarmd kan dat hopelijk gewoon, toch?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik neem aan dat het geen rauwe bladerdeeg was met rauw gehakt en rauwe vis?

Tuurlijk kan dat geen kwaad. Het is gebakken, dus ik neem aan dat de vulling dan ook goed gaar was.

3. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Bladerdeeg moet gemiddeld 20min in de oven van 200graden. Dus de vulling is echt wel gaar.

Maak je maar geen zorgen.

4. Maia

Maia Niet meer actief

ik zou me er ook geen zorgen over maken, het zal allemaal warm en gaar geweest zijn neem ik aan.

5. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik verbaas me er altijd wel een beetje over waar men zich al niet druk om kan maken, hihihi. Bladerdeeghapjes zijn altijd in de oven geweest en dus gaar. Ik zou serieus echt niet weten wat daar mis mee zou kunnen zijn?

6. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    geloof me als je er zoals ik 3,5 jaar over hebt gedaan om zwanger te worden dan maak je je druk om veel dingen tijdens de zwangerschap!
    Ow nu zie ik dat je er zelf ook erg lang over hebt gedaan!
    Fijn voor je dat jij daar geen last van hebt, want ik werd zelf af en toe erg onzeker over mezelf... elk pijntje daar maakte ik me druk om.. en ja ik let er wel op dat ik geen dingen eet die niet mogen..

7. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Natuurlijk let ik ook op dingen die niet mogen, geen rauw of rood vlees, geen voorverpakte vacuüm gerookte vis (tenzij je die weer verhit, dan mag het wel), geen rauwmelkse kazen.
    Maar je kunt een lijst op de site van het voedingscentrum vinden wat je beter niet kan eten.

Ik ben gelukkig van mezelf nogal nuchter qua eten ;) . En ik weet hoe het is idd om er lang over te doen om zwanger te raken, maar ik ga echt niet in een porseleinen kastje leven als dat niet hoeft :D .

Deel Deze Pagina