Hallo met Fatiha Ik ben 37 weken zwanger En ik wil thuis bevallen weten jullie waneer ik het bed moet verhogen? Groetjes Fatiha
yups, vanaf 37 weken mag je thuis bevallen dus moet je ip je bed verhogen! Leg ook meteen een kraammatras op je bed, voor het geval je vliezen breken!
Als je een zeiltje op bed legt is dit voldoende hoor. Het kraam matras gat er pas op als de bevalling echt begint. De verloskundige doet dit dan.
een onderlegger of iets wat in je kraampakket zit.. Als mijn vliezen thuis gebroken waren, had ik echt niet genoeg aan een onderlegger ofzo, maar goed..beter iets dan niets
Bij mij werd ook aangeraden om het met 37 weken te doen, maar had het al bij 30 weken zodat ik makkelijker kon in en uit stappen
Als je die hoge poten onhandig vind, kun je ook kiezen om een logeerbed op poten te zetten, en daarop te bevallen en de nacontroles. (moet je wel de ruimte voor hebben natuurlijk.
je hebt van de kraamzorg bij de intake toch zo een zorgplan gekregen. daar zit een papier in waar alles op staat. ook dat je met de 36 weken het bed moet verhogen en het kraammatras moet leggen.
ligt er aan, hoe hoog je bed is. wij hoefde hem niet te verhogen ons bed is al iets van 60 a 65 cm hoog. stel dat je een boxspring of water bed hebt die kan je niet eens verhogen. en de 37 weken heb ik niet gehaald.
ik heb gisteren mijn bed verhoogd en beschermt . maar ik vind zelf dat de bed erg hoog is voor mijn lengte , want ik ben zelf niet zo lang 1 .50 ik vind het zelf grappig want ik moet klimmen.haha! mjn zoontje van 5 die klom op de bed en zei dat hij een koning was . ik hoop dat ik binnenkort ga bevallen. ik wil die hoge bed niet tot 42 weken houden groetjes fatiha