Indalingsweeen? Voel me ineens zo slecht..(32e week)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emmamick, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Ik heb sinds gister af en toe pijnlijke steken, voor mijn gevoel in mijn vagina zeg maar (sorry). Vooral wanneer ik sta. Het is dan net of er iets van binnenuit hard prikt en naar buiten wil. Zijn dit dan indalingsweeen? Het is echt heel onprettig en neigt richting pijn.
    Maar als het kindje ingedaald is hoor je toch een 'zwaar' gevoel te hebben van onderen? Dat heb ik dan weer niet..

Daarbij voel ik me sinds gister eigenlijk ook behoorlijk lamlendig. Het is heel gek, een hele ommezwaai in een paar dagen. Voelde me tot nu toe zo fit als een hoentje en nu kun je me echt oprapen. Voel me lamlendig en liep gister de hele dag door met buikpijn die zich steeds op andere momenten weer aankondigde. Daarbij heb ik af en toe zo'n benauwd gevoel, druk in mn kop, lijken wel opvliegers.

Wat gebeurd er ineens allemaal met me? Hoort dit dan gewoon bij de duur van mijn zwangerschap en zijn het 'de laatste loodjes'? Het lijkt me daar nog veel te vroeg voor :(

2. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Hey meid!

Het zou best kunnen dat je kindje aan het indalen is... maar wat je daarbij voelt is weer zó verschillend per vrouw. Ik heb er niet veel van gemerkt en had ook helemaal geen zwaar gevoel. Wel vervelend dat je je ineens zo lamlendig voelt :( Het hoeft helemaal niets ernstigs te zijn, maar als je het niet vertrouwd gewoon even de verloskundige bellen hoor! Je moet je absoluut geen zeur voelen... Ze zien je liever een keer teveel dan te weinig!

Sterkte!

3. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ik heb er sinds 2 weken ook veel last van.
    Veel steken van onderen,maar kheb geen zwaar gevoel ofzo.
    Lopen hou ik nu niet lang meer vol want dan ga ik echt pijn krijgen.
    a.s. Vrijdag krijgen we een echo dus dan weet ik ofdat de kleine aan het indalen is.

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb me rond die periode ook zo gevoeld hoor. Slecht slapen, moe zijn, hoofdpijn, steken daar beneden, soms zo misselijk en dan weer niet. Bij mij was die kleine toen nog niet ingedaald.
    Maar nu voel ik me weer heerlijk, lamlendige gevoel is helemaal weg en heb weer zin om dingen te doen. Dus missch ff een periode en dan gaat het vanzeklf weer weg.

xx sas

5. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Ik voel me vandaag alweer een stuk beter, dus waarschijnlijk was het idd ff een slechte periode! En misschien is ze toch ingedaald. Dat zullen we over 2 weken bij de gyn zien.

6. Alita

Alita Niet meer actief

mischien het hoofdje van je kindje wat je voelt denk ik..

Deel Deze Pagina