BI en harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door memoiikke, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hallo,

ik ben nu 19 weken zwanger en heb last van BI.

moet zeggen dat ik er best veel last van heb en sommige dagen bijna niks kan, alleen liggen en zitten afwisselen gaat nog redelijk.
    ik loop ook al vanaf 10 weken zwangerschap bij fysio, maar kan niet echt zeggen dat het helpt.

nou heb ik als ik wat rondloop sinds een paar dagen steeds wat harde buiken en ongesteldheidkrampen in mn buik.
    ik maak me hier een beetje druk om.
    ik heb steeds in mn hoofd zijn dit nou al hele vroege voorweeen, want bij mn zoontje begon de bevalling met zon soort gevoel.

moet ik de vlos bellen, maar dan vind ik mezelf weer een zeikerd.
    ik moet vanmiddag naar fysio en volgende week naar de vlos voor 20 wk echo en dan wil ik het in ieder geval met beide goed bespreken.

ik voel de beeb gelukkig wel bewegen af en toe, dus dat stelt wel wat gerust.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt, dat lucht al wel een beetje op!

groetjes MeMoiIkke

2. Veryproudmama

Veryproudmama Actief lid

18 aug 2008
    288
    0
    0
    Ik heb ook last van beide. Ik heb zojuist de Gynaecoloog gebeld. Als je niet belt, zit je misschien in de stress en dat is helemaal slecht. Dus, zekere voor het onzekere....er zijn er vast die vaker bellen als wij! Ik heb gister een echo gehad en met de baby was alles prima. Ik vermoed dat het bij mij gewoon overbelasting is...
    Succes ermee!

3. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    dankje voor de reactie!
    ik ga zo naar fysio, even kijken wat die zegt en anders ga ik misschien ook maar even bellen.
    ga in ieder geval vanmiddag plat met mn zoontje samen, ben helemaal kapot!!

4. Seth

Seth Niet meer actief

had ik een topic geopend???? :D

hier precies hetzelfde.... kreeg ze laatst zelfs om de 20 minuten...
    en twijfelde toen ook of ik moest bellen... niet gedaan, met de dezelfde gedacht....

Gisteren moest ik toch naar vk en besproken.... ik heb rust voorgeschreven gekregen en een til- buk verbod.... al gaat dit natuurlijk niet werken met 2 kindjes.... maar iig de strekking is duidelijk... wil ik geen vroeggeboorte krijgen, zal ik meer rust moeten pakken..!!!

succes...

Deel Deze Pagina