Nog steeds menstruatiekrampen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RozeWolkje, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Vanaf mijn innestelling (ik had toen 4 dagen een bruinige afscheiding) tot aan de dag van mijn NOD had ik veel last van menstruatiekrampen en een gevoel alsof er een 'blok' onderin mijn buik zit. Na mijn NOD weer getest en positief dus toch echt zwanger. De krampen waren na mijn NOD ook wat minder maar ze zijn er nog steeds.
    Vannacht en vanavond ook wat slijmerige/ bruinige afscheiding. Is dat normaal of moet ik me zorgen maken? :(

2. Bets

Bets Lid

17 okt 2008
    52
    0
    0
    Ik heb geen idee...
    Ik heb ook last van een soort menstruatie krampen. Maar geen bloed/bruin verlies en een positieve test. Morgenochtend voor de zekerheid controle testje en dan naar de Huisarts over hoe nu verder....
    Ik denk dat het erbij hoort, die krampen: Baarmoeder wordt groter en raakt meer doorbloed...

3. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    man ik had zo'n buikpijn bij de eerste ik kon amper rechtop staan soms, ik dacht IS DIT NORMAAL maar hij is supergezond hihi en nu weer deze keer ook weer met wat bloedverlies (bij de eerste ook) alleen deze keer bleef ik langer bloeden (niet erg) en bleek dat het er eigenlijk twee waren geweest... maar beide keren dus goeie buikpijn gehad en hee; veel vrouwen die ik spreek praten hierin mee dus zal wel "normaal" zijn denk ik,. ik vond het erg ongerustmakend steeds dus bleef steeds broekchecken hihi maar gaat over en je krijgt beetje bij beetje meer vertrouwen erin! Gefeliciteerd in elk geval!

4. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    toen ik nog niet doorhad dat ik zwanger was
    had ik ook dagen last van ongie achtige krampjes en buikpijn
    ik deed steeds een ob in om die menstruatie voor te zijn hahaha want ik dacht echt dat die eraan zat te komen
    maar toen het steeds wegbleef ging ik maar is testen(ook omdat ik andere symptomen had)
    dus die krampjes en buikpijntjes,hebben er echt vele ;)

5. nieuwveen

nieuwveen Lid

11 jan 2009
    59
    0
    0
    nieuwkoop
    ik ben gestopt met de pil begin november ben daarna netjes optijd ongesteld geworden maar vorige week was ik 3 dagen overtijd een paar testen gedaan allemaal bleven ze zeggen dat ik niet zwanger zondag avond had ik licht roze afscheiding andere dag was dat rood en toen bruin dat heeft 2 dagen geduurd en nu is het weg terwijl ik altijd 4 dagen ongesteld benhaeb nog steeds last van me buik raar gevoel ben ook nog misselijk heeft iemand dit ook mee gemaakt

6. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik had nadat ik net positief getest had ook last van menstruatiekrampen.. geen bloedverlies of bruinverlies..
    nu heb ik het heel af en toe eens.. schijnt door het groeien van je baarmoeder en je kindje te komen..

7. nieuwveen

nieuwveen Lid

11 jan 2009
    59
    0
    0
    nieuwkoop
    wat denken jullie moet ik weer een test doen?

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Als het bruin verlies is hoeft er zeker niks aan de hand te zijn. Als je krampen krijgt of rood bloedverlies zou ik wel de vk bellen (hoeft er ook niet altijd wat aan de hand te zijn) dit kan innestelingbloeding zijn en de groei van de baarmoeder.

en neuwveen. Om zeker te zijn kan je altijd een test doen.

9. nieuwveen

nieuwveen Lid

11 jan 2009
    59
    0
    0
    nieuwkoop
    bedankt dat ga ik zeker even doen

10. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Ik las namelijk ook veel dat die krampen en bloedverlies duiden op een mogelijke miskraam... Ik zat ook iets te lezen over buitenbaarmoederlijke zwangerschappen en toen werd ik helemaal ongerust.

Vandaag heb ik weing last. Hele ochtend geen last en nu weer wat krampjes en geen bruin verlies nog dus heb weer wat vertrouwen. Morgen toch even op telefonisch spreekuur de huisarts bellen om nog wat dingen te vragen.

Jullie ook veel sterkte. Het lijkt altijd of een ander nergens last van heeft maar gelukkig herkennen een aantal hier de klachten en lijkt het normaal.

11. Bets

Bets Lid

17 okt 2008
    52
    0
    0
    Bij mij blijven de krampen (hevig) aanwezig.
    Gister weer naar de gyn geweest, echo gemaakt: zag er allemaal goed uit, vruchtzakje was wat groter dan afgelopen vrijdag en rijstkorreltje in het midden gezien! :D
    Zag er allemaal niet verontrustend uit zei de gyn.
    En wat betreft die krampen: toch maar urine gecheckt op blaasontsteking. Ik hoop zo dat dat het is, daar kan wat aan gedaan worden! Volgende week krijgen we de uitslag hiervan en doen we een controle echo.

12. Teigertje6

Teigertje6 Actief lid

1 sep 2008
    229
    0
    0
    Ik heb vooral de eerste 2 weken wel last gehad van krampen alsof ik ongesteld moest worden. Sinds deze week is het al wat minder...alleen heb ik weer meer last van (.)(.) :x
    Maar alles blijft spannend lees ik overal :D

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb krampen gehad tot 2 weken terug. sommigen deden zoveel pijn dat ik echt voorover moest zitten wachten tot ze weg waren, kon dan helemaal niets meer. en mijn beebje doet het super goed!

mijn moeder had dit ook, dus niets om je zorgen over te maken!

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb tot ongeveer 8 a 10 weken last van menstruatie-achtige krampen gehad.... ben inmiddels 29 weken en er zit een gezond beebje in mn buik.

15. Bets

Bets Lid

17 okt 2008
    52
    0
    0
    Ohhhhhhhh, zit nu aan de 5 weken.....nog een paar weekjes te gaan dus, pfffff :(
    Haha, ach we zien het wel! Gelukkig wordt het nu al iets minder die krampen...

16. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb het ook, dan krijg je af en toe een hele erge menstruatie kramp en dan binnen een paar minuten is het weer weg.
    Dat heb ik zo een paar keer per dag.

Deel Deze Pagina