Hallo, ik heb een vraag. Ik heb 14 juni een miskraam gehad op 5 week, bij controlle na een week was alles weg en zwangerschapstest negatief. Eerste menstuatie na miskraam kwam na 31 dagen, was op zaterdag begonnen en was 2 dagen heftig, toen weer weg, toen weer terug, tot ik op vrijdag een hele grote stolsel verloor en toen was het over. Waarschijnlijk is dit toch nog van de miskraam geweest denk ik. Mijn volgende menstruatie begon afgelopen zondag, gisteren bijna over, gistermiddag bij het plassen een dikke kloddder heel donkerrood bloed wat erg stonk, daarna was het over. Heb ook nog allerlei kwaaltjes -gevoelige borsten -blauwe aders op 1 borst -duizelig na bukken -honger -puisten op voorhoofd -en een soort spiertrekkingen ter hoogte van baarmoeder, deze kan ik voelen en zien. Wat moet ik hier nu van denken, zal ik dan toch nog een test moeten doen of is dit nog steeds van de miskraam? Liefs Moons
Hoi Moons, Als je nog zoveel klachten hebt en nog echte stolsels verliest, dan zou ik je adviseren om even contact op te nemen met je verloskundige of je huisarts (afhankelijk van wie je begeleidt heeft bij je miskraam). Waarschijnlijk is alles weg (gezien met een echo naar een week) en ja de menstruaties zijn heviger dan anders. Maar ruikt het bloedverlies niet naar een normale menstruatie en blijf je duizelig na het bukken, laat er dan maar voor de zekerheid nog eventjes naar kijken. Succes, groetjes, Japke