Ik lig op mijn buik en af en toe voel ik een snelle hartslag onderin mijn buik. Denken jullie dat het mogelijk is om het hartje te voelen of is het gewoon mijn eigen hartslag. Het is niet constant, af en toe voel ik het en dan een paar keer achter elkaar ( wel een hele snelle hartslag)
Ik heb het in ieder geval nog nooit gevoeld *ben nu meteen even aan het voelen* Ik voel wel mijn eigen hartslag overal in mijn buik, maar die slaat gelukkig geen 140 slagen per minuut .
ik wilde net zeggen ja,het zou de hik kunnen zijn. ik zat ook een tijd terug helemaal trots bij de verlokundige te vertellen dat ik regelmatig het hartje voel van uk...nee zegt ze,dan heeft uk de hik....oeps....
haha deze vraag heb ik al zoooolang in mn hoofd...maar dacht mss kom ik "dom" over als ik em stel! Maar ik dacht het ook te voelen...heb op die plek n vingers gelegd, en met mn andere hand vinger aan de zijkant van keel voor mn "eigen' hartslag...en die 2 liepen echt niet gelijk... Maarja...het is dus blijkbaar de hik!??????....wat voelt dat apart dan :S haha
de hik voelt raar aan ja. een soort van snelle tikjes in de buik,achter mekaar. wel grappig om te weten dat uk dan de hik heeft.