vraagje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mammievan5, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    #1 Mammievan5, 28 jul 2010
    Laatst bewerkt: 28 jul 2010
    Beste dames,

Ik heb een vraagje ik ben zwanger van ons 5e kindje met alle kindjes had ik vanaf 20 weken echt wel nestel drang en lekkende borsten nu ben ik zwanger van het 5e kindje en ben nu dus 34 weken 4 dagen zwanger en heb geen lekkende borsten geen nestel drang helemaal niets ik zit ook gewoon op de bank en dan denk ik oja de kleertjes moeten nog gewassen woorden en dan denk ik weer ow maar dat kan morgen ook wel en een dag later ach morgen kan ook wel herken iemand dit en wat kan ik er aan doen ?

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Misschien dat je nu de ervaring hebt dat het niet allemaal weken vantevoren al klaar hoeft te zijn?
    Ik ben nu zwanger van de tweede maar heb ook niet echt nesteldrang.
    De lekkende borsten komen ook nu pas eigenlijk.
    Komt wel goed!

3. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    dat zou het misschien wel kunnen zijn maar ik maakte me toch wel zorgen dacht dat het heel normaal was dat je nesteldrang kreeg en rond de 20 weken lekkende borsten

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik ben nu bijna 39 weken zwanger van mijn tweede en bij mij heeft er beide keren niets gelekt voor de geboorte.
    Ik heb ook geen nesteldrang (gehad).
    Kan me voorstellen dat het raar is als het bij de 5de ineens anders is dan anders...

5. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,
    Ik ben nu 32 weken zwanger van de 4e en wacht eigenlijk ook een beetje op mijn nesteldrang. Bij de andere zwangerschappen zat ik rond deze periode al volop in de nesteldrang. Hele dagen poetsen, wassen, met lijstjes alles controleren enz.. Heerlijk vond ik dat.
    Ik kon ook geen genoeg krijgen van geurende schoonmaakmiddelen, liefst iets met citroen. Maar nu? Niks! (Het liefst zou ik zelfs mijn gewone huishouden niet eens doen.:))
    Vorige week was hier de kraamzorg en toen drong het eigenlijk pas een beetje tot mij door, dat ik nu toch echt eens moet gaan beginnen. Nu had al wel een ledikantje en een commode gekocht en neergezet. En ook heb ik wel wat andere babyspullen gehaald. Maar dat was het eigenlijk wel. Gisteren heb dan eindelijk maar toch eens de maxicosi en kruiken van zolder gehaald. En ik ben aan het wassen gegaan. Vanochtend kwam ik uit bed en zag alle schattige babyspullen op het wasrek hangen. Heel leuk en het doet me ook wel wat maar ik vrees dat ik mezelf moet dwingen om alles straks op te vouwen en in de kast te gaan leggen. Heel apart want de andere keren kon ik haast niet wachten tot het droog was om vervolgens alles netjes te strijken e.d.
    NESTELDRANG waar blijf je nou?!?

6. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    Gwen wat jij zegt is precies wat ik nu dus heb ik moet me echt dwingen om wat te gaan doen toen de kraamzorg thuis kwam had ik pas zo iets van ojee ik ga binnen kort bevallen maar ook dat is nu weer helemaal weg ik heb de babykamer al wel klaar ik moet nog een paar kleine dingen kopen maar dan ben ik helemaal klaar maar jeetje wat moet ik me dwingen zeg om wat te doen terwijl ik met de andere rond de 20 weken al helemaal gek werd van me zelf alles moest schoon op je knieën de badkamer schrobben het baby bedje 100x wassen dat mis ik nu echt wel hoor net wat je zegt nesteldrang waar blijf je nou !!!!!!

7. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D Ik zie mezelf nog zitten toen ik zwanger was van de 1e, hoogzwanger op mijn knieen de keukenvloer aan het schrobben. (Met citroen-jif)
    Mijn vriend kwam toen net thuis, keek naar mij en zei, waar ben jij in hemelsnaam mee bezig! Hij heeft me daarna nog regelmatig mee gepest. Of van die opmerkingen, jammer hè dat die nesteldrang niet is gebleven.
    Ook bij de andere 2 was ik echt tot het dwangmatige af, alles tot in de puntjes aan het schoonmaken e.d.
    Heel apart vind ik het hoor, dat het deze keer zo anders is.

8. Seth

Seth Niet meer actief

hier was de eerste en tweede zwangerschap al een verschil qua nesteldrang en lekborsten... (bij tweede al minder... en pas later)

nu is het weer anders.... wel meer nesteldrang... (maar ik mag niet..)
    en mn borsten lekken wel iets, maar niet zo als bij nummer 1.......

tja... mijn vk zegt elke keer dat ik zwangerschappen niet mag vergelijken.... maar moelijk is dat he?! :D

9. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    Ja heel vreemd dat het zo ineens anders ik ik was er altijd zo blij mee ik ben net verhuist dus ik kon het wel goed gebruiken eigenlijk hihi

10. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    Ik denk dat je het altijd wel aan het vergelijken bent hoor is het niet dat je de zwangerschap vergelijk dan is het wel de bevalling is het de bevalling niet dan is het wel die nesteldrang en is dat het niet dan is het wel weer wat anders wat je vergelijkt haha dat zal altijd wel zo zijn denk ik

11. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik kreeg pas nesteldrang een dag of 3 voor de bevalling. ook niet echt een handig tijdstip, trouwens, maar ach. Ik heb nog wel heel mijn keuken incl. vriezer geordend en de kleertjes allemaal opnnieuw nóg strakker gevouwen en gestreken in de kast gelegd. En dat terwijl ik echt niet zo'n geweldige huishoudster ben ;)

12. Mammievan5

Mammievan5 Actief lid

30 apr 2010
    279
    0
    0
    forums en nog veel meer
    Rijswijk Nb
    Als ik het nu nog krijg zou ik zo blij zijn ik ben ook niet echt een huishoudster hoor maar die nesteldrang vind ik altijd zooooooo fijn omdat je dan dingen schoon maak die anders lang blijven liggen

Deel Deze Pagina