Ik merk de laatste 2 weken dat ik af en toe last van mijn onderbuik krijg, als ik dan ga wandelen trekt het erg. Maar de ene dag heb ik er helemaal geen last van en andere dag wel. Gister dus de hele dag zo'n vervelend gevoel in onderbuik, verloskundige heeft laten testen op blaasontsteking maar dat heb ik niet, alles was goed. Nou vannacht (en dat had ik vorige week ook een keer 's nachts) had ik een pijn in mijn onderbuik, het voelde een beetje als een soort kramp, die kwam en ging. Na een half uur is het gestopt. Op dat moment was het ook vervelend om te draaien in bed omdat die onderbuik zo gevoelig voelt. Vandaag voel ik weer niks in mijn onderbuik, net als vorige week. Zijn dit nou de indalings weeën? Want een pijn die komt en gaat klinkt toch niet als bandenpijn.
nou belde ik toch maar even het ziekenhuis hierover en ze zeiden dat het voorweeën kunnen zijn..is dat normaal rond dit termijn? Had het namelijk vorige week ook een keer 's nachts..
Kan heel normaal zijn hoor en het wil helaas ook niet zeggen of je baby eerder komt. Hier ook al behoorlijk last van voor weeen en indalingsweeen. Bij de vorige was het met 34/35 weken pas en daarna helemaal niks tot aan de bevalling.
Ok, ik vroeg me af waarom de verloskundige meteen vroeg of hij veel heeft bewogen vandaag? Wat heeft dat met die weeën te maken..? Heb jij enig idee?