pas & al op de helft

Discussion in 'Zwangerschap' started by Musty, Dec 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    heh moet t even kwijt

de zwangerschap van onze meis heb ik al nooit een roze wolk gevonden... maar t eindreslutaat mag er zijn :D
    vanaf wk 9 bi vanaf 19 wk volledig thuis door ontsluiting van Baarmoedermond (baarmoederhals lengte was goed) veel harde buiken voorweeen vanaf 30 weken verergerde de epeleptie dus alles eindigde chaotisch
    al met al was t toch goed te houden en te doen

gister 21 wk zwanger van ons manneke.... en voor ons een heel groot cadeau omdat we er 'maar' 7 mnd voor bezig zijn geweest

alleen vanaf wk 7 BI dusdanig dat ik al sliep zoals in de laatste weken van de zwangerschap bij mn dochtertje
    Na de bekkentherapeute gegaan en t ging beter
    maar vanaf wk 11 al 100% in de ziektewet

ik was vorige week zo blij dat we DE 19 weken voorbij waren.... maar vorige wk dins op woens dag nacht was t feest
    Buikpijnen en krampen niet normaal
    en dacht eerst dat ik t verbeelde maar voelde ook echt dusdanig zn koppie dat ik iets had van als ik nu niet heel hard alles dicht knijp floept ie eruit
    en t was alles behalve banden of groeipijn
    manlief in de nachtdienst wilde hem ook niet zomaar bellen
    gewacht tot de ochtend, paramolletje genomen, dat leek effe wat te helpen smiddags om 3 uur toch de gyn gebeld en mocht ik meteen komen
    echo's waren in orde baarmoederhals lengte 5,3 en baarmoeder mond nog dicht, uiteindelijk met rust naar huis
    en mocht ik voor de guo naar t wkz de volgende ochtend mits er niets veranderde

20 wk echo was op en top, vergeleken bij ons dochtertje wel een kleintje maar dat kan nog altijd veranderen

wel zagen zij ook dat ie idd enorm tegen de uitgang aan t duwen was

smiddags weer terug naar mn eigen zh en gyn
    nog een echo en metingen en een heel rattaplan
    baarmoederhals nog steeds mooi, alleen baarmoedermond stond nu +/- 1 cm open

geen infecties kunnen vinden of iets wat t veroorzaakt
    met rust naar huis gestuurd

en opzich gaat t redelijk
    maar ben al zo afgedraaid, zo moe
    en elk virusje/griepje pik ik op
    afgelopen week voorhoofdholtes ontstoken, sinds gister last van een of ander buikgriepie
    DE BI wordt ook met de dag erger ondanks de goeie fysio ect

ik wordt gek van mn lichaam en waarom nooit gewoon eens normaal
    straks weer controle bij de gyn
    en wil t er toch eens allemaal over hebben en vooral die moeiheid breekt me op op t moment
    en als ik dan erbij nadenk dat die moeiheid ook de epi kan verergeren....
    en ik kan echt niet klagen betreft dat we een uk hebben rondlopen, manlief doet erg veel en hij hoeft ook de nacht niet meer in ect

heh moest eruit.... al met al weet ik wat voor geweldig eind resultaat t allemaal is

ik kijk verlangend uit naar de blauwe wolk over hoop ik 19 weken

2. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ontzettend vervelend allemaal, hier ook een zwangerschap wat niet soepel verloopt... Maar je moet wel proberen enigzinds positief te zijn en te blijven, haal dit niet uit je berichtje.
    Je moet ervoor waken dat je niet in een neerwaartse spiraal terecht komt. Rust lekker uit en verwen jezelf!!

3. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    meid kan me voorstellen dat je je zo voelt hoor en je mag best ff klagen..heb je reden voor! Ik heb zelf ook bi al sinds week 12 maar das het enige voor de rest kan ik gewoon genieten ondanks ik niet veel kan en mag...maar met jou verleden en nu met die ontsluiting kan het me goed voorstellen dat je er af en toe erg doorheen zit en moe bent.. maar het is je de vorige keer ook gelukt dus gaat zeker deze keer weer lukken!! Ik wil je een hart onder de riem steken en het gaat je allemaal lukken!! en al is het moelijk genieten..dan kan je straks als je je wondertje in je armen hebt iig nog genoeg gaan genieten!! :D

4. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

Feb 24, 2010
    1,372
    3
    38
    Sterkte met de zwangerschap! Moeilijk om er op deze manier van te genieten!!!!

5. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    thnx meiden :) moest gewoon effe de frustraties kwijt

ik ga er nu gewoon vanuit dat t zelfde gaat als bij onze meis
    maar je gaat op een gegeve moment zo tegen de muren oplopen
    je kan niet zomaar even weg en overal naar toe ect of effe dit doen en dat (ben nogal druk van mezelf :))
    moet mezelf echt verplichten rust te nemen

en ik geniet echt wel hoor gelukkig voelde ik ons manneke al heel vroeg en heel duidelijk heerlijk en weer zo bijzonder

t zijn alleen soms van die momenten:)

controle bij gyn was goed
    bmm is nu gewoon 1 cm open en bmh 5,2 dus als t zo langzaam blijft gaan

6. Liz

Liz Fanatiek lid

Jul 9, 2010
    1,873
    0
    36
    ja dat niet zomaar weg kunnen en niets mogen ken ik..en is idd frustrerend want je wilt zoveel! dat heb ik ook.. en ik kan ook niet stil zitten...ga me er ook zo door vervelen...en maar rust nemen..en dat moet dan liggend van de fysio..heb helemaal geen zin om uren op bed te liggen haha.. maarja..vanmorgen ff naar buiten geweest moest toch echt boodschapjes hebben en net maar een uur gelegen dus ben weer fit denk ik dan maar ;)
    gelukkig was de controle van je goed bij de gyn!

7. Musty

Musty VIP lid

Jul 2, 2008
    10,414
    0
    36
    @ liz... helemaal herkenbaar... voel me soms gewoon compleet nutteloos.... ben zelf echt een mieren***** betreft huishouden en dat schiet er nu gewoon zo bij in.... mannetje doet t wel maar hij moet ook werken
    en de energie die ik heb is voor onze meis
    manlief heeft er geen problemen mee dat t huishouden erbij inschiet zon beetje
    (niet dat t een vieze vreselijke puinzooi is)
    alleen t is zon gevecht met mn inner demons zeg maar :)

Share This Page