Bij eerste 2 zijn nooit ingedaald dus geen idee hoe het voelt (stuitligging). Heb nu al de hele avond buik krampen (Niet elke keer er een harde buik bij) vooral me liezen en bij mij schaambod komt en gaat de kramp. Herkent iemand dit?
het voelt volgens mij bij iedereen anders, maar kan je mijn ervaring vertellen. Bij de eerste voelde het echt als miniweeen, eigenlijk idd wat jij omschrijft als krampen. Nu voelde ik al een tijdje flinke steken vanonder alsof ze er met een mes in steken. Heb er ook een topic overgeopend hier en werd door bijna iedereen benoemd als indalen. De controle ervoor lag mn beebje al een beetje ingedaald. Vandaag terug geweest en nu idd helemaal ingedaald en vast. Dus bij mij voelde het zelfs 2 keer totaal anders.
ik heb ook die pijnlijke steken onderin (echt messteken idd) en bij mij was ze vorige week helemaal ingedaald en gisteren met de controle voelde de vk dat ze weer los lag met het hoofdje...
Ik had ook krampjes en ongi gevoel, vooral als ik voor over bukte kreeg ik krampjes. Gister bij vk op controle geweest en beedje idd helemaal ingedaald. lag alleen nog niet helemaal vast Maar kan idd voor iedereen anders voelen
bij indalen had ik bij beide vooral last van steken in mijn lies en echt aan de onderkant van mijn doos zeg maar. Was geen pretje
Kan je dit eigenlijk met 30 weken al hebben? Ik heb de afgelopen dagen ook steken en krampen gevoeld en nu erg last van mijn schaambot.
Maart; heb ergens gelezen dat indalen tussen 30 en 32 begint/is. Vorige controle van mij, dus bij 31 weken was ie hier ookbal.iets ingedaald. Maar omdat je beebje dan nog niet vast ligt kan ie nog wel eens "terug schieten" volgens mij
Vandaag controle is ze is inderdaad ingedaald. Vind het zelf erg vroeg aangezien ik bijna 33 weken ben en het de derde is. Eerste 2 zijn nooit ingedaald en lagen in stuit. Ben wel erg blij dat ze goed ligt