sterke reuk en luchtverfrisser

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door amy1981, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik ruik tijdens mijn zwangerschap extreem scherp. Ik kan me vooral irriteren aan 'chemische' stoffen, dus die probeer ik natuurlijk zoveel mogelijk te vermijden.
    Nu heb ik een vraag. Gisteren hebben we op zolder een nieuwe luchtverfrisser neergezet van Ambi Pur, zo een met gelbolletjes erin.
    pfff wat ruikt dat ding in het begin sterk zeg...
    Mijn man vroeg vanavond of ik even bij hem wilde komen kijken (hij zat achter de pc). Ben dus denk ik een minuut of 20 op zolder geweest. Ik rook die geur zo sterk! Werd er naar van. Ben uiteindelijk naar beneden gegaan. Maar het knaagt aan me of dit schadelijk is voor beebje...:(

2. ukjesmama

ukjesmama Actief lid

13 nov 2012
    143
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik probeer het te voorkomen, krijg van die sterke geuren idd meteen hoofdpijn. Merk wel dat het de laatste weken minder is geworden. Maar ik denk maar zo als ik er zelf al niet goed van word zal het voor de kleine ook wel niet goed zijn.

3. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ach joh, die dingen ruften altijd veel te sterk. Maar ongezonder dan te zware parfum, heftige schoonmaakwalm, uitlaatgassen of rook zal het niet zijn.

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Ik had even last van een 'hormoonmomentje' ;)
    Ik laat het los. Ik ruik het nu veel sterker, maar dat spul is niet meer gaan ruiken dan voor mijn zwangerschap.:D Het duurde ff voordat ik het kon relativeren. gelukkig kan ik dit soort dingen goed met mijn man bespreken hihi

5. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ik vind schoonmaak luchtjes nu juist heeeeeerlijk;)
    Normaal vond ik ze gewoon gewoon maar nu vind ik het heerlijk.
    Hoe lekkerder een huis en de was nu ruikt hoe beter whaha.
    Waar ik nou juist kots misselijk van word is sigaretten rook,blegh!!!
    Kookluchtjes gaan redelijk,maar ben er geen fan van.
    Geef mij maar een heerlijke fles schoonmaakmiddel en het steekt mij aan om te gaan poetsen want die geur moet dan echt door mijn hele huis heen:D

6. Black Roses

Black Roses Niet meer actief

Er was eens een uitzending van de Keuringsdienst van Waarde, waarin getest werd dat allerhande luchtverfrissers nu niet direct bijdragen aan een gezond binnenmilieu in je huis. In tegendeel.

Lijkt mij dat je beter gewoon elke dag goed kan luchten. Maar ik ruik ook alles erg goed nu, als ik langs een huis loop waar te uitbundig met allerlei robijntje-spul wordt gewassen, ruik ik het gewoon op straat.

Deel Deze Pagina