Dag mama's, Ik had gisterenavond ineens flinke steken en krampen in mn buik. Ook daarbij veel harde buiken! De kleine was heel erg druk. Dus hij hielp ook wel mee aan de harde buiken. Na een lekkere warme douche ging t wel weer. Dus ben gaan slapen! Nu heb ik nog wel wat harde buiken, maar verder geen pijn meer. Wel voel ik mezelf gewoon niet zo lekker.. Wie weet of dit indalingsweeen zijn geweest? Herken dit van mn eerste niet, zei was al met 30 weken helemaal ingedaald en niks van gevoeld!
Het zou kunnen. Het zouden ook oefenweeen kunnen zijn.Als je het niet vertrouwt, zou ik even je vk bellen en vragen.
ik lees even mee....sinds vrijdag steeds drukkend gevoel van onderen....gevoeligere buik, drukkend gevoel op de blaas en soms wat steken in mijn vagina....vroeg me ook al af of de kleine aan het indalen was....maar geen idee hoe of dat dat voelt en of dat al kan
kindtje kan tot 36 weken nog allekanten op bewegen ,denk eerder harde buiken die kunneb ook pijnelijk zijn omdat je onder douchen kwam over was. echte voorweeen zijn pijnelijk
Hier ook precies hetzelfde, moet ook meer plassen. Soms een best vervelend gevoel.. Zal t woensdag wel horen of hij aan't indalen is of niet.
Bij mij was de kleine met 31 weken ingedaald. Kort daarvoor heb ik wat lichte menstruatiepijn gehad, zeurend en ook drukkend gevoel van onderen. Daarbij ook steken, vooral in mijn blaas. Sindsdien soms pijn bij het lopen en schaambot en liezen doen zeer. Ik kan mijn benen niet goed meer optillen... Nu heb ik sinds vorige week zondag echt buikkrampen. Deze doen sinds gistermiddag ook echt pijn en veel harde buiken. De vk zegt dat dit voorweeen zijn. Er zit iig bij mij erg veel verschil tussen. Misschien hebben jullie hier iets aan .