Hoi Dames, Even een vraagje aan jullie. Vanavond heb ik pangafilet gegeten, die je gewoon in de diepvries kan kopen in de supermarkt. Achteraf twijfelde ik of ik dat wel mocht eten, maar op internet kan ik het niet echt vinden. Weten jullie dit misschien? Bedankt alvast!
ja hoor witvis mag gewoon. alleen uitkijken met tilapia dat is een vervuilde vis. en met zalm ook uitkijken.
Geen enkel probleem! Als je twijfelt of je iets mag hebben kan je altijd hier kijken: voedingscentrum
Het kan toch geen kwaad als het eerst diep gevroren en daarna verhit is? Dacht dat ergens gelezen te hebben. Als het maar niet van die vacuum verpakte vis is.
Mag je vis die verpakt is wel eten??? Jahoorrrrr mensen lopen mij hier bang te maken dat ik geen vis van de supermarkt mag halen pfff... heb al een tijdje geen vis mr gehad omdat ik bang was mn kindje wat aan te doen. Gelukkig slik ik multivitaminen met omega 3 visolie bij inbegrepen... Maar ik mag dus gewoon verpakte vis kopen uit de supermarkt?
meningen zijn hierover verdeeld. ze zeggen alles wat vacuum verpakt is is slecht. maar sommige visboeren krijgen het ook vacuum afgeleverd.als je het bij een visboer haalt zou ik dat navragen, ik heb een stukje over zalm toevallig pas gezien op facebook. nou hihi de zalm smaakt mij een stuk minder nu Wat je niet wilde weten over de zalm op je bord