Bloeding

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door hopelessinlove, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Hallo,

Toen ik gisteren thuis kwam zag ik al dat ik wat bloed verloren was. Het leek toen heel bruinig en niet veel hoor aantal druppels. Maar vanaf dat moment blijf ik bij het wc gaan druppels bloed verliezen. Varierend van rood-bruinig tot roze tot rood bloed. Ik weet niet goed wat ik hiermee aan moet en wil ook gewoon gaan werken vandaag.

Had gisteren de spoedlijn van de verloskundige gebeld maar er nam niemand op dus ik verwacht dat ze midden in een bevalling zaten. Maar ik weet nu dus niet goed wat ik moet doen en moet verwachten?!

Ik denk dat het bloeden te lang duurt voor een gesprongen vaatje toch?

Het lijkt wel een flashback. Bij mijn vorige zwangerschap had ik met 6 weken druppels bloed, dit bleef 2 dagen aan de gang. Heb toen geen buikpijn gehad en op de echo was alleen nog verdikt slijmvlies te zien. Een week later was ik op de nieuwe echo al schoon?! En bleek ik een miskraam te hebben gehad.

Het is toch wel heel toevallig als het nu weer zo loopt of niet??

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Het kan van een gesprongen vaatje zijn maar het kan ook zijn dat de zwangerschap niet goed zit.
    Neem nogmaals contact met je verloskundige op, om te overleggen.
    Je kan i.p gewoon gaan werken.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina