hallo, wie is bekend met vente-exclusive en wat zijn de ervaringen, ben altijd een beetje huiverig om ergens lid van te worden, in verband met verrassingen achteraf.. is dit echt gratis en zijn de aanbiedingen echt zo spectaculair? verplicht lid worden tot aankopen, bijvoorbeeld 2 aankopen per jaar? en is het betrouwbaar? ben benieuwd...
oh.. nee geen verplichtingen.. af en toe krijg je een mailtje met de lopende of aankomende kortingen.. soms is het echt de moeite waard.. soms vind ik het tegenvallen.. maar je kunt gerust lid worden hoor.. ben al 2 jaar lid.. nog nooit iets besteld.. en ook verder alleen maar reclame mailtjes gehad.. dus verder niets
oke, want ik zoek een lodger bunker en dan kom ik steeds bij deze site uit wat aanbiedingen betreft, maar ben een beetje een schijterd haha
Hier wel wat besteld is allemaal goed gegaan. Zitten verder geen verplichtingen aan. Eerste keer: deze bestelling kon (hun fout) niet volledig geleverd worden. Kreeg me geld als tegoed bij geschreven(kon het elk moment naar me eigen rekening overboeken) en kreeg toen ook nog een waardebon van geloof ik 2x5 euro waardebon als compensatie. Erg netjes dus. Het blijft opletten of het inderdaad voordeliger is. 2de keer: Ik had er een speedo badpak van 49,95 in de winkel voor 19,95. Met me 2 waardebonnen nog maar 9,95 je moet wel rekening houden met een levertijd van minstens 2 weken.
Hier ook lid, bestelling die ik vorig jaar gedaan heb is ook snel afgeleverd (wordt sowieso na een actie verstuurd geloof ik). Die linkjes die je ziet op internet (voor de lodger zoals jij zegt), zegt niets over wat ze op dat moment hebben...
ik ben ook lid.. 2x besteld 2x goed gegaan! ik krijg mailjes over wat er aan komt en op dat moment is.. erg leuke dingen voor minder...
wij ook lid!!! Heb er al meerdere keren wat besteld! Het is echt goedkoop, maar je moet er wel 2 weken ofzo op wachten voor het binnen is