Indelen kraam!

Discussion in 'De lounge' started by Onje, May 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Onje

Onje Niet meer actief

Wasrekje is wel een goede tip ja! Die neem ik voor de zekerheid gewoon mee!
    Ja hier wordt het ook afplaktape hoor, winst wil ik maken! Ik was ff vergeten dat ik 2 kramen heb geboekt! Komt ook wel goed uit want ik heb echt teveel voor 1 kraam! Zo blijft het een beetje overzichtelijk . Dus ik maak een kinder en een volwassenen kraam!

Ik heb 2 rollen pedaalemmer zakken als plastic "tasje" kan ook toch? Als je het maar ergens in kan stoppen.

2. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,459
    0
    0
    Jep hier gemiddeld 25e! Nee netjes knippen met met zwarte stift netjes schrijven :p

3. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    1,613
    0
    36
    Afplaktape ribbelig? Bedoelen wij dan wel hetzelfde? Ik bedoel die cremekleurige gladde 'doorzichtige' tape.... Jij bedoelt toch niet die grijze tape die ze ook altijd gebruiken in films bij ontvoeringen om monden af te plakken? :D

4. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

Jan 16, 2010
    1,459
    0
    0
    geen ducktape haha

5. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    2,273
    0
    0
    nee dat is duktape (als ik het goed schrijf?)

6. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    2,273
    0
    0
    mssch is die van m,n zwager anders die is schilder dus mssch net iets anders van structur dan.

7. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    1,613
    0
    36
    Zou kunnen ja! Ik bedoelde die rolletjes zoals in het linkje van 79mama79

8. dropfruit

dropfruit Bekend lid

Mar 4, 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    Wij nemen altijd luiersakjes mee als tasjes;)

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

Mijn tip zie ik er geloof ik ook tussen staan; voor op de tafel lage/kleine spullen neerzetten en verder naar achteren steeds hogere/grotere spullen zetten.
    Dat van het tafelkleed is ook een goede, alleen zou ik niet kiezen voor een druk printje, maakt het heel onoverzichtelijk.

10. Onje

Onje Niet meer actief

Wat zouden jullie doen qua prijzen mbt babykleding jongetje?

Ik heb 3 tot 8 delige setjes van bij de hema 2 a 3 delige setje van wibra zeeman primarj c&a maar ook setjes van feetje mexx tuuf's 5 delige nijntje setjes pointer ralph lauren.

Ik zat eerst te denken om de dure setjes op marktplaats te zetten maar ik heb het meeste gehad en hoef er hoewel ik het goed kan gebruiken niet de hoofdprijs voor tevens lijkt het mij leuk als ik op een rommelmarkt kOm en ik zie de duurdere merken voor een leuk prijsje! Zo maak je weer iemand blij toch.

Dus iemand prijs suggesties?

Share This Page